به گزارش پارس به نقل از فارس ، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلانی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت اعلام کرد 262 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای تجاوز و تهاجم نظامی آل‌سعود به یمن را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

حمله ناجوانمردانه عربستان به مردم یمن اقدام تجاوزکارانه آشکار به یک ملت و کشور مستقل است.

عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود، مسلمان‌کشی می‌کند و به جای آنکه عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.

رژیم آل‌سعود باید بداند آتش افروخته شده دامن خودش را خواهد گرفت و شکست سنگین را بر جهان اسلام تحمیل خواهد کرد. تشکیل ائتلاف ساختگی نیز مشکلات جهان اسلام و منطقه را پیچیده‌تر خواهد کرد.

حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آنها از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل بر خلاف مقررات بین‌المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را آشکار ساخت و سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی نیز سرنوشت مشابه دارد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از قیام مردمی مردم یمن حمایت می‌کنیم و دخالت بیگانگان به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم می‌نماییم و آن را نمونه آشکار دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن می‌دانیم و اطمینان داریم ملت غیرتمند و مسلحانه یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد.