به گزارش پارس به نقل از فارس ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن علنی با استناد به اصول 36 و 39 قانون اساسی در اخطاری با اشاره به ضرب و شتم هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه که برای تشویق به تهران آمده بودند گفت: این هواداران در دو نوبت کتک خوردند هم در حین ورود به سالن و هم در حین مسابقه.

وی این ضرب و شتم را توطئه رئیس فدراسیون والیبال علیه تیم قهرمان ارومیه خواند و افزود:‌ اگر شما رئیس محترم و نمایندگان فیلم ضرب و شتم این هواداران را مشاهده کنید خواهید گریست چرا که به طرز بسیار اسفباری کتک خورده‌اند و خون‌آلود شده‌اند. از حضرتعالی می‌خواهم که وزیر محترم کشور و وزیر ورزش را احضار کرده تا در این مورد توضیح دهند.

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه وزرای کشور و ورزش نسبت به هواداران تیم شهرداری ارومیه مهمان‌نوازی نکرده‌اند، گفت: اینها همان جوانان 22 بهمن، روز قدس و 9 دی هستند و بعضی از آنها از اعضای خانواده معظم شهدا بودند. برادر همسر شما (علی مطهری)در شیراز کتک خورد و مورد بررسی قرار گرفت؛‌ اما جوانان ارومیه کتک خوردند و هیچ گوش شنوایی وجود نداشت.

وی در پایان از رئیس مجلس خواست که حق آذربایجانی‌ها و تیم‌های تبریزی و ارومیه‌ای را از فدراسیون ورزش بگیرد.

بر اساس این گزارش لاریجانی در توضیح گفت: اگر شما - قاضی‌پور - هم کتک بخورید ما اینجا از شما دفاع می‌کنیم؛ اما در مورد این نکته‌ از وزیر کشور و وزیر ورزش می‌خواهم که موضوع را بررسی کرده و گزارش دهند.