به گزارش پارس، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، وزارت کشور عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد دو نیروی گارد مرزی ارتش عربستان سعودی هم در مرزیمن کشته شدند.

همچنین درحمله جنگنده های سعودی به منطقه ای در صنعا ۵ کودک شهید شدند.در حمله جنگنده های عربستان سعودی به منطقه بنی مطر در صنعا پایخت یمن یک ساختمان سه طبقه فرو ریخت و در میان شهدا پنج کودک نیز به چشم می خورد.

شورای امنیت سازمان ملل امروز تشکیل جلسه خواهد داد تا پیشنهاد روسیه را برای توقف حملات هوایی تحت هدایت عربستان با هدف انجام امور بشردوستانه بررسی کند.

همزمان با ادامه حملات هوایی جنگنده های ارتش عربستان سعودی که دومین هفته خود را سپری می کند. نبردهای سنگین در عدن ادامه دارد. شهری بندری با قدمت پنج هزار ساله در جنوب سرزمین باستانی یمن که سیصد و بیست کیلومتر با صنعا فاصله دارد. این شهر هفتصد هزار نفری که تا بیست سال قبل، پایتخت یمن جنوبی بود به میدان نبرد نیروهای مردمی و ارتش یمن از یک سو و حامیان هادی، رئیس جمهور فراری و تکفیری ها که مورد حمایت عربستان سعودی اند، تبدیل شده است. نیروهای مردمی، کاخ ریاست جمهوری در عدن را گرفته اند اما نبردهای پراکنده و فشرده در گوشه و کنار شهر ادامه دارد.