به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواستار لغو سفر اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای روحانی

بر کسی حمایت بی دریغ و همه جانبه اردوغان از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم سوریه و عراق توسط تکفیری های خون آشام پوشیده نیست؛ یقینا بر شما نیز پوشیده نیست!!! و حالا همراهی در کشتار وحشیانه مردم انقلابی و مومن یمن نیز به کارنامه سیاه وی اضافه شده است؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!! اردوغان به عنوان یکی از عاملان اصلی ریخته شدن خون زنان و کودکان بی دفاع سوریه و عراق و یمن، ثابت کرده است که در خون آشامی و حیوان صفتی چیزی کمتر از صهیونیست ها ندارد؛ و در واقع او بر خلاف رفتار های منافقانه سال‌های گذشته اش، نوکر صهیونیست هاست؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!!

جناب آقای رئیس‌جمهور؛

کارنامه سیاه اردوغان و آلوده بودن دست وی به خون مظلومان منطقه و تلاش برای توهین به ملت ایران در ماه های گذشته و اظهارات بی ادبانه و توهین آمیز اخیر وی در جهت اتهام زنی به ایران اسلامی و توهین به نمایندگان ملت، بخشی از دلایلی است که سبب می شود از شما به عنوان کارگزار مردم، بخواهیم که به رهنمود بسیار مهم رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای(مد ظله) عمل نموده و در جهت هم زبانی با ملت، سفر این انسان گستاخ و هتاک و بی ادب و جانی را (در صورت عدم عذرخواهی از ملت عزتمند ایران) به نشانه اعتراض، یک طرفه لغو کنید.

لازم به ذکر است در صورت عدم لغو سفر و ورود وی به تهران، جنبش دانشجویی مسلمان و انقلابی و بصیر سکوت نخواهد کرد و بر اساس وصیت نامه امام راحل(ره)، انقلابی عمل خواهد نمود و سفر بسیار تلخی را برای اردوغان گستاخ رقم خواهد زد، تا هم وی و هم سایر مزدوران و منافقان بدانند که ملت انقلابی ایران به هیچ کس اجازه توهین و تحقیر خود را نمی دهند.

نصرمن الله و فتح قریب

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد