به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سید اسماعیل موسوی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همچون سال‌های گذشته با نگاهی هوشمندانه و رصد شرایط موجود و آینده ایران و جهان، سال 94 را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی  با نام‌گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی حجت را بر هم دولت و هم بر ملت تمام کردند گفت: این مهم باید در کار و تلاش، مجاهدت، همکاری و حمایت متقابل محقق کنیم.

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری بوشهر  با تاکید بر عملی شدن شعار امسال در تمامی ابعاد تصریح کرد: بر این اساس امسال چهره صمیمیت، همیاری و اعتماد روزافزون بین دولت و ملت بوده و این مهم نه در شعار بلکه در عمل باید اتفاق بیفتد.

موسوی با اشاره به اینکه امسال شرائط مهم و حساسی در پیش رو داریم گفت: امسال دو انتخابات هم زمان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در7 اسفند ماه برگزارمی‌شود.

وی با بیان اینکه حضور پر با شکوه مردم درانتخابات اسفند باردیگر حماسه‌ای جدید خلق می‌شود خاطر نشان کرد: با حضورگسترده ومشارکت حداکثری مردم در 7 اسفند با ردیگر مردم با خلق حماسه، سند دیگری برافتخارات نظام مقدس اسلامی می‌افزایند.

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری بوشهربا بیان اینکه سال گذشته شاهد موفقیت‌هایی در حوزه‌های گوناگون بودیم افزود: سفر رئیس جمهور به بوشهر و تخصیص اعتباراتی در حوزه‌های گوناگون و تصویب و ابلاغ  مصوبه‌های جدید تحول مهمی در استان بوشهر ایجاد کرد.

موسوی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به بوشهر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی زیرساختی مصوب شد که اجرای این طرح‌ها از فروردین آغاز می‌شود.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی وتوسعه‌ای با اعتبارات یاد شده تحول مهمی در استان به ویژه در حوزه اشتغال ایجاد می‌کند.

در این نشست ضمن معرفی، احسان رزمی‌نیا به عنوان بخشدار جدید مرکزی دشتی، ازخدمات بخشدار سابق تقدیر شد.