به گزارش پارس به نقل از فردا، انتخابات رژیم صهیونیستی امروز ( سه شنبه) برگزار و تکلیف  نتانیاهو و رقیبانش  در نهایت مشخص می شود. این انتخابات در حالی برگزار می شود که نخست وزیر فعلی  ( نتانیاهو) در پائین ترین سطح محبوبیت خود قراردارد و احتمال شکست حزب او وجود دارد.

احزاب راستگرا ( نتانیاهو و متحدانش) برای بالا کشیدن رای خود به مطرح کردن موضوع امنیت ملی مبادرت کرده اند. حزب لیکود نیز با مطرح کردن همین موضوع و همچنین تاکید بر خطر ایران و حماس پا به عرصه رقابت گذاشته و نتانیاهو با مد نظر قرار دادن این موضوع صبح سه شنبه رای خود را به درون صندوق اخذ رای انداخت
نتانیاهو با همان خیالپرازی همیشگی اش وارد عرصه رقابت شده و مقابله با ایران را در دستور کار شعار انتخاباتی خود قرار داده است.
شیوه کار او در تبلیغات انتخاباتی این است که ادعا می کند دیگر احزاب رقیب جدیت چندانی برای مقابله با خطر ایران ندارند.
با وجود مطرح کردن این ادعا، اسرائیلی ها خیلی به او وحزبش تمایل نشان نمی دهند و طبق آخرین نظر سنجی ها  ائتلاف او قادر به کسب بیش از 21 کرسی در پارلمان نخواهد بود. این در حالی است که احزاب رقیب او می‌توانند 26 کرسی از 120 کرسی پارلمان را به‌دست آورند.
نتانیاهو برای بقا در کابینه در حال جنگیدن است اما گویا رقبایش به خصوص احزاب چپگرا  در وضع نسبتا بهتری قرار دارند.
نظرسنجی‌های پیش از انتخابات از نزدیک بودن شدید رقابت‌ها و حتی عقب بودن نتانیاهو از رقیب اصلی‌اش خبر می‌دهد
در حال حاضر اسحاق هرتزوگ نیز به عنوان رهبر حزب کارگر و  از سرسخت ترین مخالفان و منتقدان نتانیاهو شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد..
بنا به یکی از آخرین نظرسنجی‌ها «اتحاد صهیونیستی» متشکل از احزاب چپ و میانه سه یا چهار نماینده بیش از حزب لیکود ( حزب نتانیاهو) در پارلمان آینده اسرائیل خواهد داشت. رهبری «اتحاد صهیونیستی» برعهده اسحاق هرتزوگ، رئیس کنونی حزب کارگر اسرائیل است و  خانم تزیپی لیونی، وزیر خارجه پیشین اسرائیل نیز با حزب «هاتنوعا» (جنبش) در این اتحاد قرار دارد. این دو از رقیبان سرسخت بنیامین نتانیاهو درانتخابات به شمار می‌روند