برخلاف باور عامه که معتقدند «دروغ  خـُناق نیست» تا دروغگو را به خفقان بیاندازد ظاهراً تقدیر آن بوده تا «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبدل به استثنائی بر این قاعده باشد تا از شدت دروغگوئی به خفقان بیفتد!

دقیقه 12 سخنرانی جنجالی و بی اعتبار اخیر وی در کنگره آمریکا را می توان مصداق همان خـُناقی دانست که گلوگیر این جنایتکار غزه شد.

نتانیاهو در حالی که در سخنرانیش مشغول تحریف تاریخ و دروغ پردازی پیرامون ماجرای «استر» و «مردخای» و دسائس این دو علیه «هامان» نخست وزیر خشایارشاه بود درست زمانی که کوشید بین «هامان» و «آیت الله خامنه ای» در مقام دو یهود ستیز دست به القای «این همانی» بزند بمجرد آنکه خواست در این تردستی مزورانه نام آیت الله خامنه ای را به زبان بیآورد ظاهراً مبتلابه همان خـُناقی شد که منتجه از دروغگوئی هایش وی را به سرفه و لکنت انداخت! 

(دقیقه 12 فیلم ضمیمه را ببینید ـ http://bit.ly/1AVWMkz)

دروغگوئی نتانیاهو آنجا بود که به صراحت تاریخ مکتوب پیروان دین یهود، تنها دو نسل بعد از کوروش کبیر (منجی یهودیان از دیکتاتوری بخت النصر) با آغاز پادشاهی خشایارشاه با دسیسه استر (همسر دوم و يهودی خشایارشاه) و مردخای (عموی استر) این دو توانستند ضمن توطئه علیه هامان و توفيق کسب مجوز اعدام وی اقدام به جایگزینی مردخای در مصدر وزیر خشایارشاه نمایند. اما ماجرا به این ختم نشد و ایشان با مجاب کردن «پادشاه زن باره هخامنشی» مجوز قتل عام 75000 نفر از ایرانیان در عرض سه روز را نیز ضمیمه جاه طلبی خود کردند. (تورات ـ کتاب استر ـ پاره 17) و بالغ بر 3000 سال است که سالگرد قتل عام ایرانیان در این سه روز را تحت مراسم سنتی «عید پوریم» جشن گرفته و پایکوبی می کنند.

دروغ های نتانیاهو ناشی از تجاهل وی به این واقعیات تاریخی است که:

ـ مردخای فریبکارانه قوانین وقت نظام هخامنشی را به نفع منویات خود زیر پا گذاشت و وقتی با مخالفت هامان مواجه شد توطئه قتل او را با مشارکت استر طراحی کرد.

ـ استر علی رغم آنکه می دانست هامان کمترین چشم داشتی به وی ندارد و تنها بمنظور شفاعت نزد وی رفته شهادت دروغ داد که هامان قصد تجاوز به وی را داشته و بدینوسیله حکم اعدام هامان را از خشایار شاه گرفت.

ـ گذشته از آنکه استر و مردخای به این نیز قناعت نکرده و با اخذ فرمان از «شاه زن باره هخامنشی» دستور کشتار فرزندان هامان و کسر بزرگی از ایرانیان تحت عنوان بدخواهان قوم یهود را کسب کرده و باز هم به این قناعت نکرد و با ابرام و فشار بر خشایار شاه علی رغم ادعای اولیه جهت نشکستن فرمان نخست خشایارشاه علیه یهودیان در روز سیزدهم ماه ادار، به کشتار ایرانیان در این روز بسنده نکرد و علی رغم رفع مشکل فرمان نخست خشایار شاه، دو روز دیگر از وی فرصت گرفتند تا الباقی دشمنان قوم یهود (!!!) را نیز قتل عام کنند و در پایان روز سوم بر جنازه 75000 ایرانی جشن و سرور و پایکوبی راه انداختند!

این در حالیست که همین نتانیاهو و صهیونیست های متحدش از کوچکترین شائبه از جانب هر بنی آدمی در خصوص يک صفر کمتر یا بیشتر در تراژدی هولوکاست منقلب شده و افکار عمومی جهان را کون فیکون می کنند؟

(توضیحات بیشتر را در مجادله 7 سال پیش بین اینجانب و آقای عباس عبدی در لینک زیر ببینید)
http://bit.ly/1KvGzZE

اما در این میان فقد بضاعت تاریخی «دکتر ظریف» نیز قابل شماتت است که در مصاحبه با شبکه NBC و در مقام گوشزد به نتانیاهو به غلط گفتند:

جای تأسف است که تعصب به اندازه‌ای رسیده است که اتهاماتی علیه کشوری مطرح می‌شود که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده‌اند. «یک مرتبه در دوران نخست‌وزیری (هامان) که سعی داشت یهودیان را بکشد و پادشاه ایران یهودیان را نجات داد» و بار دیگر در دوران کوروش کبیر و دفعه سوم در دوران جنگ جهانی دوم بود که ایران به نجات یهودیان رفت.

خیر جناب ظریف!
هامان یک ایرانی وفادار و صادق بود که در کانون جاه طلبی و دسیسه استر و مردخای ،خود و قبیله اش در کنار 75000 ایرانی دیگر کشتار شدند.