به گزارش پارس، سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با فارس در بیرجند در حاشیه رزمایش مدافعان ولایت در خراسان جنوبی به تشریح آخرین تحولات منطقه پرداخت و افزود: انقلاب یمن به مانند انقلاب مردم عراق و سوریه ریشه در اصل اسلام دارد و ناشی از بیداری است که امام راحل ایجاد کردند و حرکت انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای کشورها شده است.


وی ادامه داد: سال‌های سال از سوی زورگویان عالم تبلیغات زیادی شده بود که اسلام با رفاه و پیشرفت قابل جمع نیست که انقلاب اسلامی آمد و این تبلیغات را شکست و اعلام کرد می‌شود معنویت را در کنار پیشرفت‌های علمی جمع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شکسته شدن تبلیغات دروغین استبار موجب شد ملت‌ها از انقلاب اسلامی الگو بگیرند که می‌شود با تکیه به دین مستقل شد و جلوی زیاده‌خواهی‌ها ایستاد.

نقدی تاکید کرد: امروز در جهان کشورها یکی بعد از دیگری حرکت می‌کنند و می‌بینید بعد از عراق، سوریه در یمن مردم بیدار شده‌اند و حتی در برخی کشورها از جمله بحرین انقلاب اسلامی تسری یافته که البته با حمایت آمریکا مردم بحرین سرکوب می‌‌شوند.

وی در زمینه فعالیت داعش در منطقه گفت: آمریکایی‌ها چون رزمنده ندارند روی آوردند به متحجرین و آنها را مسلح کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با داعش چهره اسلام را خراب کنند، گفت: البته آمریکایی‌ها رسوا شده‌اند و نقشه دو دستگی در بین مسلمانان شکست خورد.

نقدی به بیداری جامعه اسلام اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ شیعه و سنی اجازه نخواهد داد زورگویان عالم کاری از پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی فاتحه داعش خوانده می‌شود، البته حضور تفاله‌هایی از داعش در منطقه طبیعی خواهد بود که به مرور زمان آن هم برچیده می‌شود.