هم وطنانم! در مورد ۸۸ و پی آمد‌های آن خوب فکر کنید! نگذارید افرادی چون هاشمی‌ و شبکه قدرت وابسته به او شما را فریب دهند و بازیچه قرار دهند. 

بنده با اهداف شما از قبیل گسترش ارزش‌های غربی و خصوصی کردن دین هیچ همدلی ندارم اما از این که می‌‌بینم به عنوان بخشی از مردم ایران ازتان سواری‌ می‌‌گیرند متاسف می‌‌شوم. 

واقعه ۸۸ برای این رخ نداد که این اهداف برآورده شود یا رای شما را پس بگیرند. خلاصه داستان این بود که فردی  به نام احمدی‌ نژاد ،که فعلا به بدی‌ها و خوبی‌ هاش و قضاوت در مورد او کار نداریم، بر خلاف پیش بینی‌‌ها وارد محدوده بسته بافت قدرت ایران شد و طوری رفتار کرد که با خطر افتادن منافع افراد مختلف، الیگارشی و اشراف جمهوری اسلامی از اکثریت جناح‌ها علیه او متحد شدند. 

وقتی‌ هم در مناظره معروف (البته به نظر بنده اشتباه بود) قلب الیگارشی مورد هجمه قرار گرفت، الیگارشی دیوانه شد و اشراف شورش کردند و تمام تلاش خود را کردند که این موجود لجوج را زمین بزنند. 

این وسط هم از ویژگی‌‌های شخصیت جناب موسوی که خوب می‌‌شناختند استفاده کردند و او را جلو فرستادند و شما را هم به خیابان کشاندند تا بحران درست کنند و قدرت را پس بگیرند. 

کّل برنامه هم این بود که شما و موسوی هزینه بدهید که آنها به قدرت بازگرداند و این دفعه محدوده قدرت را تصفیه کنند. باید هم آفرین گفت که علاوه بر شما راه مدیریت گرایش‌های دیگر را هم پیدا کردند. 

صد البته میوه تلاش خود را هم در ۹۲ چیدند و به دروغ برایتان به عنوان پیروزی جنبش سبز جا زدند.  اما کمی‌ با خود فکر کنید! آخر شیخ حسن روحانی که هر چند روز به منتقدان خود ناسزا می‌‌گوید، با آزادی بیان تناسبی دارد؟ 

هاشمی‌ رفسنجانی‌ و مدیریت بسته و خانواد‌گی او با جامعه مدنی تناسب دارد؟ 

آیا عضوی از کابینه روحانی برای جنبش سبز هزینه داده است؟ 

واقعیت این است که هزینه‌ها را شما و موسوی به صورت شخصی‌ دادید و آنها هم سواری‌ گرفتند. 

از کروبی هم سخن نمی گویم که او را یک بچه بیست و چند ساله هم می‌‌تواند مدیریت کند. 

یک خواسته رفع حصر داشتید که آن هم به تاریخ پیوست. 

گذشته‌ها گذشته! اما درس بگیرید که در آینده فریب نخورید. از ما گفتن بود حالا دوست دارید ملال بگیرید!