پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عوامل مخالف جمهوری اسلامی در طول سالیان گذشته همواره تلاش گسترده‌ای در راستای دروغپردازی و وارونه جلوه دادن حقیقت در ایران داشته‌اند تا شاید به این واسطه بتوانند به اهداف خود نزدیک شوند.

در این میان مهره‌های متعددی نیز که دارای کرسی‌های بین المللی بوده‌اند، آلت دست این قبیل تحرکات شده، دانسته یا ندانسته سعی در وارونه نشان دادن ماهیت اصلی نظام مقدس کشورمان داشته‌اند.

از جمله این افراد که همیشه فریب معاندان نظام را خورده، احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران است که با تکیه بر همین یاوه گویی‌های مخالفین، گزارش‌های متعددی را علیه ایران منتشر کرده است. گزارش‌هایی که هر عقل سلیمی به شبهه‌دار بودن آنها اذعان دارد.

درواقع شهید که مدت‌هاست سودای حضور در ایران را در سر می‌پروراند و هربار مخالفت مسئولان جمهوری اسلامی مبنی بر صدور روادید مواجه می‌شود، چاره‌ای جز تکیه زدن به یاوه‌های مخالفین نداشته و بدیهی است که برای تضمین آینده شغلی خود، چه راهی بهتر از انتشار بیانیه علیه جمهوری اسلامی و نقض حقوق بشر؟! غافل از اینکه شاید اصلی‌ترین دلیل عدم صدور ویزا و اجازه حضور وی در ایران نیز همین نشر اگاذیبی باشد که سال‌هاست منتشر می‌کند.

در این حال سرویس‌های جاسوسی غرب نیز با مشاهده چنین فضایی، بستر را برای عوامفریبی آماده دیده، از آب گل آلود ماهی گرفته و با اجیر کردن تعدادی جاسوس اجاره‌ای در اقصی نقاط اروپا، تلاش مستمری برای رسیدن به اهداف شوم خود دارد.

از سویی دیگر رژیم اشغالگر قدس نیز که به نوعی پدرخوانده تروریست جهانی محسوب می‌شود، از تعدادی معلوم الحال که برای به دست آوردن اندک سود مالی حاضر به فروش مام وطن و خاک سرزمین مادری خود هستند، استفاده ابزاری کرده تا آنها اطلاعات واهی را که اربابانشان دیکته کرده‌اند، در اختیار رسانه‌های خارجی قرار دهند. این نمایش البته سال‌هاست توسط جاسوسان اجاره‌ای رژیم اشغالگر قدس و آمریکا درحال اجرا بوده و کماکان نیز ادامه دارد.

ahmaghshaid

تازه‌ترین این نمایش‌ها اما به حضور احمد شهید در نروژ مربوط است تا دوباره شاهد بساط شامورتی بازی عده‌ای خرده مغز باشیم.

خواندن خطابه‌ای در دانشگاه اسلوکه از سوی همان جاسوسان اجاره‌ای موساد به سرکردگی "بهزاد هاشم‌پور سلوط" تهیه و تنظیم شده و در اختیار احمد شهید قرار گرفته بود، اگرچه خنده واقع بینان سیاسی را به دنبال داشت اما یادآور این نکته بود که از چه روی است لاریجانی مصرا تاکید دارد مادامیکه شبهات بیانیه‌های گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران از بین نرود، حاضر به مسامحه و پذیرش حضور وی در ایران نیستیم.

استفاده ابزاری از دانشجویان در نروژ/ تلاش صهیونیست‌ها برای ایران‌هراسی+تصاویر