به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم پیمان جبلی ضمن قدردانی از تلاش یازده ساله اردشیر زابلی‌زاده وی را در عرصه خبر پیشرو دانست و با اشاره به تلاش های او برای ارتقاء كمی و كیفی شبكه خبر گفت: آقای زابلی‌زاده از سال ۸۲ كه شبكه خبر را تحویل گرفت، تغییرات قابل توجهی را در این شبكه به وجود آورد كه افزایش مخاطب و ۲۴ ساعته شدن این شبكه حاكی از تلاش شبانه‌روزی آقای زابلی زاده و همكارانش است.

در ادامه جلسه، زابلی‌زاده،گزارش عملكردی از فعالیت ۱۱ ساله همكاران این شبكه ارائه كرد. وی از افزایش ۶۵ درصدی در بخش‌های خبری از ۳۵ بخش به ۸۳ خبر داد و افزود: امروز به همت تلاش همه همكاران این شبكه در همه بخش‌های مستند خبری، ارتباط زنده، خبر و گزارش میزان برنامه‌های به لحاظ كیفی و كمی افرایش داشته است. وی برای مدیر جدید شبكه آرزوی موفقیت كرد.

در پایان جلسه نیز عبدالرضا بوالی مدیر شبكه خبر گفت: این شبكه زمانی به من تحویل داده شد كه به لحاظ فعالیت در سطح مطلوبی قرار دارد و نیروهای كارآمدی در آن فعال هستند.

بوالی نام شبكه خبر را یك شعار راهبردی ذكر كرد و گفت: برای هر مدیری در یك شبكه مانند شبكه خبر همین نام ترسیم كننده مسیر خواهد بود. وی در ادامه به ظرفیت‌های زیاد شبكه ۲۴ ساعته خبر اشاره كرد و افزود: وقتی ۲۴ ساعت آنتن زنده خبر داشته باشیم نباید خوراك جدیدی برای روزنامه‌های فردا باقی بماند.

در پایان جلسه احكام زابلی‌زاده و بوالی اعطا شد. زابلی‌زاده از این پس مشاور معاون خبر خواهد بود.