به گزارش پارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه مهمان مردم انقلابی شهر مقدس قم خواهند بود.
 
رئیس جمهور که با قطار به قم سفر کرده است، پس از استقبال رسمی مسئولان و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، در صحن امام رضا(ع) با مردم قم دیدار و در جمع آنها سخنرانی می‌کند.
 
گفته می‌شود حدود ۱۸ برنامه برای رئیس جمهور در نظر گرفته شده که بازدید از پروژه‌های مهم استان قم از جمله آزادراه ۱۵۲ کیلومتری قم - گرمسار، جلسه با مجمع محققین و مدرسین حوزه و دیدار با علما و نخبگان حوزه در مدرسه علمیه فیضیه از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در روز چهارشنبه است.
 
رئیس جمهور در روز پنجشنبه با مراجع عظام تقلید دیدار خواهد کرد و پس از حضور در جمع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیدار با برگزیدگان و ایثارگران استان، در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.
 
برنامه پایانی رئیس جمهور در قم نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی خواهد بود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶ نفر از خبرنگاران از رئیس جمهور سئوال می‌کنند.
 
برخی از برنامه‌های رئیس جمهور به صورت مستقیم از شبکه‌های خبر و سیمای استانی قم پخش می‌شود.
 
رئیس جمهوری در ادامه سلسله سفرهای استانی خود تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، ‌ هرمزگان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، ‌ اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گرگان، خراسان جنوبی، بوشهر و اصفهان سفر کرده است.