به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در تذکری شفاهی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب روز پرستار و روز مهندس گفت: تذکر اولم به وزیر ارتباطات است که خبری کذب از قول ابراهیم نبوی ضد انقلاب خارج‌نشین در شبکه‌های مجازی با موضوع گفت‌وگویی به نام بنده گذاشته است که هر روز هم گسترش پیدا می‌کند. چرا جلوگیری نمی‌کنید؟

وی در تذکر دیگری به وزارت نیرو راجع به وضع تاسف‌آور آب شرب آبیک گفت: لطفا طبق جلسه‌ای که در حضور رئیس مجلس گذاشتید به وضعیت این آب رسیدگی فرمایید.

حسینی در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی گفت: چرا حق و حقوق معلمان را نمی‌دهید.

نماینده مردم قزوین در تذکر دیگری خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد: لطفا درباره حقوق بازنشستگان که بسیار تاسف‌بار است تدبیری بیندیشید.

وی در تذکر دیگری به قوه قضاییه ضمن تقدیر از برخورد قاطع آنها در پرونده رحیمی از آنان خواست درباره پرونده مهدی هاشمی نیز قاطعانه برخورد کنند.

حسینی در تذکر خود به وزیر ارشاد درباره مطلب روزنامه اعتماد که گفته است امام حسین اسطوره جوانان ما نیست گفت: پس این همه جوان که در تاسوعا و عاشورا برای امام حسین عزاداری می‌کنند چه کسانی هستند؟ شاید این آقایی که چنین سوالی کرده خود جزو فتنه‌گران ۸۸ که در روز عاشورا پرچم امام حسین را آتش زده‌اند باشد.

از وزیر ارشاد و از تمام حضار تقاضا دایم برخورد مناسب با این موضوع داشته باشند.