به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست سیاسی یک تشکل دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف و استمرار وضعیت نابسامان در خوزستان و اهواز، گفت: واقعاً ما از مردم خجالت می‌کشیم که بگوییم خانم ابتکار مشکلات محیط زیست از جمله ریزگردها، طوفان شن در سیستان و آلودگی هوا در بخش‌های مختلف کشور را رها کرده و در سمت معاون رئیس‌جمهور فعالیت سیاسی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ابتکار به جای اینکه سازمان محیط زیست را به سازمان سیاسی تبدیل کند، بهتر است از این سازمان استعفا داده و فعالیت سیاسی خود را ادامه دهد، گفت: واقعاً این گناه بزرگی است که فردی یک پست مهم و حساسی چون سازمان محیط زیست را اشغال کند و به جای پرداختن به امور تخصصی، سیاسی کاری کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس فعالیت سیاسی ابتکار را دهن کجی به مردم خوزستان دانست و گفت: هر فرد و مسئولی که در پست خود، سیاسی‌کاری کند، قطعا به مردم دهن کجی کرده؛ امیدواریم خانم ابتکار برای احترام به مردم هم که شده استعفا دهد و فعالیت سیاسی خود را دنبال کند، چرا که ما با فعالیت سیاسی ایشان مشکلی نداریم. مشکل‌مان این است که کار سیاسی و باندی وظیفه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیست.

دارایی با بیان اینکه نمایندگان برای دفاع از حقوق مردم جنوب کشور پیگیر هستند تا خانم ابتکار به آنها گزارش بدهد، گفت: اگر خانم ابتکار روند فعلی را اصلاح نکند و به جای پرداختن به وظیفه ذاتی خود، همچنان سیاسی کاری کند، حتما از وی به مراجع ذیصلاح شکایت خواهیم کرد.