به گزارش پارس، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز به دنبال دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان‌شرقی در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از ایشان تقدیر و تشکر کردند.


 آیت الله مجتهد‌شبستری، به دنبال دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان‌شرقی با مقام معظم رهبری که همه ساله در سالگرد 29 بهمن سال 56 صورت می‌گیرد ضمن ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

محضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

سلام علیکم؛

بعد از حمد و سپاس به درگاه الهی که به ما نعمت عظمای جمهوری اسلامی و موهبت بی‌بدیل ولایت فقیه را ارزانی فرمود.

از مراحم حضرتعالی که همه ساله در سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 56، اجازه شرفیابی و تجدید میثاق جمعی از مردم آذربایجان‌شرقی و بهره‌مندی از افاضات را صادر می فرمایید، از طرف خود و مردم ولایتمدار آذربایجان سپاسگزاری می‌نمایم.

مطالب بسیار مهم و تاریخی حضرتعالی پیرامون اقتصاد و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و مقابله با تهدید های استکبار جهانی و سایر مسائل مطروحه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود. امید است این رهنمودها و فرمایشات گهربار نصب العین مسئولان محترم اجرائی و مورد توجه قاطبه ملت عزیز به ویژه مردم شریف این استان قرار گیرد.

از اظهار لطف و عنایات جنابعالی نسبت به عموم اهالی غیور آذربایجان علی الخصوص تبریز که موجب دلگرمی مردم و جاری شدن خون جدید در رگ‌های امت انقلابی و بصیر این دیار گردید، اینک به نمایندگی از آنان سپاسگذاری می‌نمایم و از اینکه بزرگواری و مراحم جنابعالی، این کمترین را نیز شامل گردید و حقیر ناقابل را مورد تفقد و مرحمت ویژه قرار دادید، تشکر نمایم.

دوام سایه مبارک حضرتعالی بر سر مسلمین جهان همواره مورد مسئلت از درگاه حضرت احدیت می باشد.

با تقدیم و احترامات فائقه

ارادتمند محسن مجتهد شبستری