به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مدیر شبكه پنج سیما در حكمی مهدی خلجی را به عنوان مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج سیما منصوب كرد.

مجید زین العابدین در این حكم با اشاره به ساختار جدید و ماموریت های شبكه پنج سیما در حوزه اقتصاد از مهدی خلجی خواسته است با برنامه ریزی مناسب، بر روند تولید برنامه های اقتصادی و اجتماعی این شبكه تاثیر گذار باشد. وی از مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج خواسته است در تولید برنامه های حوزه كاری خود بر موضوعاتی چون اقتصاد خانواده، اقتصاد سینما، اقتصاد ورزش، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد عشایر و آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد. در این حكم همچنین بر حفظ برنامه های پر مخاطب كنونی شبكه ۵ سیما تاكید شده است.

در حكم عباس عبدالله نژاد، مدیر كل طراحی ساختار و تشكیلات سازمان صدا و سیما نیز به آقای محمد بدخشان تكلیف شده است بر مولفه هایی نظیر طراحی نظام ها سبك های مدیریت نوین در راستای بهبود مدیریت، مطالعات بنیادی برای بهبود ساختار و تشكیلات سازمان، تدوین نظام تشكیلاتی برای رفع نیاز های تكنولوژیكی رسانه، تدوین الگویی برای برون سپاری برخی مأموریت ها و وظایف سازمان و تلاش برای پیاده سازی طرح های تحول و بهبود سازمانی عمل كند.