به گزارش پارس، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین خبر داد، درپی این اعتراضات نیروهای امنیتی از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان استفاده کردند و چند نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین از شهروندان این کشور خواست به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه بدهند.

بحرینی با ندای الله و اکبر در برابر زرهپوش های نیروهای امنیتی ایستاده اند. بحرینی ها با برگزاری تظاهرات در منطقه الدراز خواستار آزادی شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق و همه زندانیان سیاسی شدند.

معترضان که تصاویر شیخ علی سلمان را در اختیار داشتند بر ادامه اعتراضات مسالمت آمیز خود تاکید کردند.

بحرینی ها در تظاهرات جزیره ستره با ادامه بازداشت شهروندان این کشور مخالفت و تاکید کردند تظاهرات مردمی تا محقق شدن خواسته های قانونی آنان ادامه خواهد یافت.

چهار سال از فوریه ۲۰۱۱ می گذرد ولی همچنان اعتراضات مردم بحرین برای تحقق خواسته های خود ادامه دارد.

همراه با تنش های سیاسی و امنیتی در بحرین، اعتصاب گسترده نیز به این وضع اضافه شده است.

همزمان با بسته شدن اماکن تجاری، تظاهرات در خیابان های بحرین ادامه دارد.مقامات بحرینی هر گونه درخواست برای اعتصاب و تظاهرات را اخلال در ثبات و امنیت این کشور می دانند و کسانی که چنین درخواست هایی را مطرح می کنند بر اساس قانون رژیم بحرین مجرم هستند و باید محاکمه شوند.

گروه های مخالف رژیم بحرین تاکید دارند بحران در این کشور روز به روز گسترده تر می شود و دلیل اصلی آن مشکلات سیاسی در بحرین است. فعالان بحرینی می گویند سرکوبگری ها در این کشور ادامه دارد و شمار زیادی از بحرینی ها به دلیل اصابت با گلوله ساچمه ای زخمی شده اند.

یروهای امنیتی به صورت گسترده از گازهای شیمیایی استفاده و مناطق اعتراضی را با سیم های خاردار محاصره می کنند.