به گزارش پارس به نقل از فارس، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد ظهر امروز در مقابل ساختمان علوم انسانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه‌های متغیر و ثابت تجمع کردند.

بنابراین گزارش این دانشجویان که در زیر بارش باران در محوطه ساختمان علوم انسانی نشسته بودند، نوشته‌هایی با عنوان «اعتراض به افزایش شهریه‌ها» در دست داشتند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

افزایش دریافت برخی مبالغ شهریه دردانشگاه آزاد
یکی از مسئولان دانشگاه آزاد که برای دقایقی در این تجمع حاضر شد در پاسخ به اعتراض دانشجویان گفت: در شهریه‌ها افزایش صورت نگرفته و ما تنها بخشی از هزینه شهریه متغیر را پیشاپیش گرفته‌ایم و این هزینه را هم حذف خواهیم کرد.

دانشجویان که از پاسخ این فرد مسئول قانع نشده بودند اعلام کردند حذف موقتی این هزینه و دریافت آن در پایان دوره مشکلی را حل نمی‌کند و تا مشکلات شهریه کاملاً حل نشود ما به تجمع خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش جهان، اعتراض دانشجویان به شرط پرداخت کامل شهریه ثابت و سی درصد از شهریه متغیر برای امکان دسترسی جهت انتخاب واحد صورت گرفته است.

پس از این اعتراض امکان انتخاب واحد برای دانشجویان معترض توسط مسؤولان فراهم شد.

تعدادی از مسؤولان دانشگاه از جمله ترابی معاون مالی و اداری، اسدی مسوول حراست، متانی مسوول حفاظت فیزیکی و مظفری معاون آموزش واحد علوم و تحقیقات برای پاسخگویی به دانشجویان معترض در جمع آنان حاضر شدند.