پايگاه خبري تحليلي «پارس»- عوامل رژیم حاکم آل خلیفه برای قطع ارتباط مناطق و سرکوب راحت تر مردم در برخی مناطق این کشور دیوار بتنی و سیم خاردار کار گذاشتند.

haelbahrin

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، موانع بتنی ورودی ها و خروجی های برخی مناطق را از جمله منطقه البلاد القدیم مسدود کرده است .

haelbahrin1

منزل شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین در منطقه البلاد القدیم واقع است که این منطقه از زمان بازداشت وی شاهد تظاهرات اعتراض آمیز مردمی است .

haelbahrin2

عوامل رژیم نیز ورودی ها و خروجی های منطقه الدیه را مسدود کرده بودند.

haelbahrin3

چند ورودی و خروجی منطقه الدیه نیز دو ماه پیش با موانع بتونی و سیم خاردار مسدود شد که این امر باعث اختلال در امور مردم شد و اصلی ترین ورودی این منطقه نیز قبلاً مسدود شده بود .

haelbahrin4

عوامل رژِیم ژوئن 2014 نیز با موانع بتونی ورودی ها و خروجی های اصلی مناطق الدراز و ابوصیبع را در غرب منامه پایتخت بحرین مسدود کردند و ماه آوریل همان سال نیز چند ورودی و خروجی جزیره ستره را برای اجبار مردم به گذشتن از ایست های بازرسی مسدود کرده بودند.

haelbahrin5

سایت جمعیت وفاق بحرین، این اقدام رژیم آل خلیفه را یاد آور دیوار نژادپرستانه ای دانست که رژیم صهیونیستی برای جدا کردن مناطق اشغال شده در فلسطین ایجاد کرده است.