به گزارش پارس به نقل از فارس: منابع محلی تاکید می‌کنند که خیابان‌های شهر «عین العرب» یا همان «کوبانی» هم اکنون مملو از اجساد تروریست‌های تکفیری سعودی وابسته به «داعش» است که بدست این گروه تروریستی بدلیل فرار از میدان‌های نبرد اعدام شدند.


منابع محلی در شهر «عین العرب» یا همان «کوبانی» تاکید می‌کنند، خیابان‌های این شهر مملو از اجساد عناصر سعودی گروه تروریستی تکفیری «داعش»‌ است که قصد فرار از میدان‌های نبرد عین العرب را داشتند، اما بدست عناصر محلی داعش به قتل رسیدند.

به این کشته‌های سعودی تکفیری باید ده‌ها سعودی دیگر را افزود که طی 5 ماهه اخیر در شهر عین العرب کشته شدند، زمانی‌که داعش تصیمم گرفت، حمله گسترده‌ای را سپتامبر گذشته با هدف تصرف این شهر آغاز کرد.

یک منبع محلی ساکن منطقه «بیج‌» در شهر عین العرب تاکید می‌کند که حضور سعودی‌ها در منطقه بیج گسترده است و این تنها شامل عناصر تروریستی تکفیری نمی‌شود، بلکه بسیاری از آنها با خانواده‌هایشان به این منطقه آمده‌اند.

آنها می‌گویند که عناصر سعودی داعش تنها در مبارزه با مبارزان کُرد مشارکت ندارند، بلکه در مجازات و شکنجه اهالی منطقه نیز مشارکت داشته‌اند و اغلب اعضای این تیم‌ها سعودی هستند.

این منابع تاکید می‌کنند که هم اکنون اجساد متعفن بسیاری از این سعودی‌ها که درصدد فرار از نبردهای منطقه بودند و یا در حین درگیری‌ها کشته شدند، در خیابان‌های عین العرب به حال خود رها شده و برخی از آنها برای جلوگیری از شناسایی شدن سوزانده شده‌اند.

منابع مذکور تاکید می‌کنند که در میان این اجساد افرادی از تابعیت دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز مشاهده می‌شود، به گونه‌ای که به جرات می‌توان گفت، اغلب کشته‌های داعش در نبردهای عین العرب دارای تابعیت عربی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند.

به گفته این منابع هم اکنون داعش تنها در محور جنوبی عین العرب حضور و فعالیت دارد و سعودی‌های تکفیری در نبردهای عین العرب آنگونه که از اطلاعات بدست آمده بر می‌آید، ترجیح می‌دهند، مسئولیت‌های سرکردگی و فرماندهی نبردها را در دست داشته باشند.