به گزارش جهان به نقل از بسیج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در ديدار با فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش آموزي اصفهان و حومه كه در سالن اجتماعات فرهنگسراي درچه برگزار شد گفت: ملت ايران مديون شهداست و ما امانتدار ميراث شهدا هستيم كه با فداكاري آنها استبداد، ظلم و خفقان دوران طاغوت از بين رفته و اين انقلاب ارزشمند به دست آمد.

سردار نقدي به برخي خفقان ها در دوران گذشته اشاره نموده و اظهار داشت: در آن دوران كوچكترين انتقاد و اعتراض به كارمند ساده ي يك اداره، جرم محسوب مي شد يا داشتن يك نهج البلاغه و قرآن ترجمه دار براي يك دانشجو جرم بود و كندن يك پوستر كنترل جمعيت باعث زنداني شدن فرد مي شد، با اين وضعيت در آن دوران اما غيورمردان و شيرزناني بودند كه بدون هيچ ترس و واهمه اي وارد ميدان مبارزه شده و براي آرمان هاي خود جنگيدند.

وي با بيان اينكه امروز برخي بدون توجه به آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و به بهانه هاي واهي، چند پرونده فساد در اين نظام را با نظام قبل مقايسه مي كنند، افزود: اينها به بهانه دعواهاي سياسي و ملاحظات حزبي يك پرونده را بعنوان بزرگترين فساد قرن كه در انقلاب و نظام اسلامي رخ داده رسانه اي كرده و آن را منتسب به اين نظام مي دانند، در حاليكه يك متخلف با تقلب، زد و بند و همراهي برخي منفعت طلبان در بانك يا دستگاه هاي ديگر، مبلغ بزرگي را اختلاس كرده كه اين از ضعف نظارت و مديريت دستگاه هاي مرتبط اتفاق افتاده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اين گونه موضع گيري ها و حرف زدن ها در رقابت ها و درگيري هاي حزبي را نادرست خوانده و تصريح كرد: اينها يادشان رفته كه چه چيزي را با چه چيزي مقايسه مي كند، رژيم پهلوي كه فساد افراد در راس آن يك قاعده بود و همه فاسد بودند مگر اينكه خلافش ثابت مي شد را با نظامي كه مبنايش بر پاك دستي و صداقت است مقايسه مي كنند.

وي در همين زمينه بيان كرد: گاهي يك فرد دغلكار و متقلب فساد مي كند كه نظام آن را با جديت پيگيري و برخورد مي كند اما برخي در كشور آن را بهانه قرار داده و اعلام مي كنند و رسانه هاي استكباري و صهيونيستي نيز به آن دامن مي زنند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در خصوص فساد شاه و خانواده اش ابراز داشت: ارزش املاك شخصي شاه ملعون حدود سه هزار ميليارد تومان بود و چندين برابر آن را نيز از جيب مردم براي خودش خرج كرده بود، خواهرش اشرف يكي از بزرگترين قاچاقچيان هروئين بوده و هست، هر كدام از اعضاي اين خاندان منحوس، اموال املاك و ثروت هاي هنگفتي را در ايران، آمريكا و كشورهاي اروپايي اندوخته بودند كه همه آنها از ثروت ملت ايران بوده است.

وي بسيجيان را به خواندن خاطرات فردوست ترغيب كرده و ادامه داد: فردوست دانش آموزي باهوش و بااستعداد بود كه رضا شاه ملعون او را براي پوشش ضعف هاي محمدرضا همراه كرد، او ابتدا در دوران مدرسه و سپس با محمدرضا به سوييس رفت و دانشكده افسري را با وي گذراند و در نهايت بعنوان بازرس ويژه محمدرضا در كاخ شاه مشغول شد و از تمام اسرار دربار مطلع بود، خاطرات او ماهيت اين خاندان منحوس را به خوبي نشان مي دهد.

سردار نقدي دانش آموزان را به مطالعه تاريخ معاصر توصيه نموده و خاطرنشان كرد: مطالعه دقيق تاريخ معاصر سبب مي شود تا قدر عزت و دستاوردهاي انقلاب را بهتر بدانيم چراكه اگر اين شناخت به درستي حاصل نشود، دشمنان اين ميراث بزرگ و سرمايه عظيم را از ما به سرقت خواهند برد.

وي با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: كشورهايي كه امروز خواستار رفع حصر سران فتنه مي باشند همان كشورهايي هستند كه از رژيم طاغوت و شاه حمايت كردند، از كشتار اين رژيم در هفده شهريور دفاع كردند، ساواك را راه انداخته و آموزش شكنجه گران آن را بر عهده گرفتند، صدام را حمايت و پشتيباني كردند، رژيم بعث را به سلاح شيميايي مسلح كردند، همان هايي كه امروز داعش را ايجاد و مسلح كردند تا به قتل عام مسلمانان بپردازد؛ همين كشورها خواستار رفع سران فتنه هستند و اين نشان از ماهيت فتنه و سران آن دارد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود تاكيد كرد: بايد اين تاريخ را به خوبي مطالعه كرد و قدر اين نعمت را به درستي دانست.