به گزارش پارس به نقل از آریا، نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي به خبر کانديداتوري اش در انتخابات مجلس دهم واکنش نشان داد. سعيد جليلي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا کانديداي انتخابات مجلس آينده مي‌شويد يا خير؟ اظهار داشت: اين مسائل اصلا چيزي نيست و به آن اعتنا نکنيد.

 
وي در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اينکه نظرتان درباره روند مذاکرات هسته اي چيست؟ تصريح کرد: ان شاالله خودشان در اين باره توضيح مي‌دهند.

سعيد جليلي در حالي پاسخگوي سوال خبرنگاران درباره کانديداتوري اش در انتخابات مجلس دهم و همچنين مذاکرات هسته اي بوده است که چندي پيش برخي از رسانه ها کانديداتوري وي از حوزه انتخابيه قم را روي خروجي خود قرار دادند.

دراين خبر آمده بود:اين جبهه به اين نتيجه رسيده که رقيبي قابل توجه براي لاريجاني در قم بتراشد تا مانع پيروزي وي در انتخابات و حضور مجددش بر صندلي رياست مجلس شوراي اسلامي شود.

اعضاي ارشد جبهه «پايداري» در جلسات متعدد انتخاباتي خود، به اين جمع بندي رسيده اند که سعيد جليلي را براي کانديداتوري در قم آماده کنند ، هر چند وي تا اين لحظه به اين درخواست «پايداري» پاسخ منفي داده ، اما موثرين اين جبهه درصددند با پادرمياني آيت الله مصباح ، ورود وي به انتخابات مجلس از شهرستان قم را تضمين کنند.

اين در حالي است که عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري خبر کانديداتوري سعيد جليلي از قم را تکذيب کرد.

روح الله حسينيان،عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درپاسخ به اين سوال که آيا جبهه پايداري براي کانديداتوري سعيد جليلي از قم با وي رايزني داشته است،گفت:به هيچ وجه چنين چيزي صحت ندارد .

وي اين نوع خبرسازي ها را از ناحيه ضدانقلاب ها دانست و تاکيد کرد:اصلا چنين بحثي در جبهه پايداري مطرح نشده است.