پايگاه خبري تحليلي «پارس»- مدت کوتاهی پس از انتشار فیلمی از ترجمه سخنرانی نامزد انتخابات پارلمان بحرین به زبان اردو برای رأی دهندگان پاکستانی، به تازگی فیلمی از نامزد دیگر منتشر شده است که با رأی دهندگان به زبان هندی سخن می‌گوید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، در این فیلم که از سوی بحرینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ یکی از نامزدهای انتخابات پارلمان بحرین به نام "ابتسام هجرس" در ستاد تبلیغاتی خود به زبان هندی سخن می گوید.

سایت خبری "مراه البحرین" تأکید کرد، افرادی که در ستاد انتخاباتی این نامزد هندی حضور دارند، از هندی‌هایی هستند که به آنها تابعیت بحرینی داده شده است.

در این فیلم، نامزد انتخابات پارلمان بحرین، برای فهماندن حرفهای خود به رأی دهندگان مجبور می شود که به زبان هندی سخن بگوید به صورتیکه هیچ کسی هم برای ترجمه حرفهای او به مخاطبانش در ستاد تبلیغاتی حضور ندارد.

اخیرا نیز فیلمی از "نایف الجاسم" از نامزدهای انتخابات پارلمانی بحرین منتشر شده است که در ستاد تبلیغاتی خود برای پاکستانی ها سخنرانی می‌کند.

در این این فیلم نایف الجاسم برای فهماندن سخنان خود به پاکستانی‌هایی که ظاهرا به تازگی تابعیت بحرینی گرفته‌اند و عربی نمی‌دانند، مجبور شده است که از مترجم زبان اردو کمک بگیرد.

اعطای تابعیت به بیگانگان در بحرین به صورت گسترده با وجود اعتراضهای مستمر داخلی و خارجی به این اقدام سیاسی رژیم آل خلیفه درحالی است که این رژیم تا کنون تابعیت شمار قابل توجهی از شهروندان این کشور را لغو کرده است.

حجم ویدیو: ۶.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۱