پايگاه خبري تحليلي «پارس»- يك روزنامه چاپ رژيم صهيونيستي خبر داد كه اسراييل براي مقامات ايراني پيامي ارسال كرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، روزنامه «تایمز آو ایزرائیل» چاپ تل آويو، این «پیام» را به نقل از سوی آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژيم صهيونيستي منعكس ساخته و خبر داده كه اين«پیام»، در دیدارهای ويدر مسکو با مقامات بلندپایه روسیه اعلام شده‌است.

اين پيام كه از سوي ديگر رسانه هاي اين رژيم، بازنشر شده است تاكيد كرده كه « ايران در فکر انتقام‌گیری بخاطر کشته شدن یک فرمانده سپاه پاسداران و فعالان ارشد حزب‌الله نباشد» و در اين خصوص «تهران» را به «آرامش» دعوت کرده‌است!

در عين حالكه در گزارش شبکه ده تلویزیون اسرائیل آمده است: «لیبرمن به مقامات روسیه گفته‌است، حمله هفته گذشته در بلندی‌های سوری جولان، «یک اقدام تدافعی» از سوی اسرائیل بوده‌است.»

اين در حالي است كه رسانه هاي صهيونيستي در روزهاي اخير، بر اين موضوع مانور مي دهند كه «اسرائیل به طور رسمی مسئولیت حمله اخیر در سوریه را نپذیرفته‌است.»

رسانه‌های اسرايیلي مدعي اند كه، آویگدور لیبرمن بعد از پايان سفر به روسيه، به چين خواهد رفت و در ملاقات با مقامات اين كشور نيز «پيام» مشابهي را از طریق دولتمردان «پکن» برای «تهران» نیز ارسال خواهد کرد.

در عين حال شبکه ده تلویزیون اسرايیل می‌گوید، «پیام» اسرائیل پیشاپیش برای تهران و «بیروت» ارسال شد.

با وجود پيام سرشار از ترس مقامات رژيم صهيونيستي، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند، آویگدور لیبرمن در دیدار با بلندپایگان روسیه و چین، مواضع اسرائیل را در باره برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات ۱+۵ با ایران نیز مورد تاکید قرار می‌دهد.

28 دي ماه، سردار «محمدعلی الله دادی» در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.


وقتی ‌که کاروانی از نیروهای حزب‌الله لبنان در حال سرکشی میدانی برای مقابله با نیروهای داعش بودند، بالگردهای جنگی رژیم صهیونیستی ۲ موشک به خاک سوریه شلیک کردند.در پی این حمله، “جهاد” پسر شهید “عماد مغنیه” نیز به همراه چند تن از همرزمان دیگرش به شهادت رسید.

درحالی‌که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیروهای حزب الله لبنان را در استان “قنیطره” مورد هدف قرار گرفتند، استخبارات ارتش صهیونیستی “جهاد مغنیه” را یکی از فرماندهان حزب الله نامید.