به گزارش پارس به نقل از تسنیم: برخی منابع آگاه از وخامت حال ملک عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان سعودی خبر دادند و گفتند که وخامت حال وی مانع دیدارش با رئیس جمهور مصر شد.


پایگاه «وطن» نوشت: منابع آگاه گزارش دادند که عبد الفتاح السیسی که روز دوشنبه در خاتمه سفر خود به امارات عربی متحده به ریاض سفر کرده بود، موفق نشد با ملک عبد الله ملاقات کند.

بر اساس این گزارش، ملک عبد الله که اخیرا به دلیل تشدید بیماری به بیمارستان گارد ملی در ریاض منتقل شده است همچنان از انظار عمومی غایب است.

در همین رابطه پایگاه خبری «الوعی نیوز» عربستان به نقل از برخی منابع آگاه گزارش داد که السیسی روز دوشنبه در سفری ناگهانی وارد ریاض شد و پس از توقف چند ساعته بی آنکه با ملک عبدالله ملاقات کند، عازم قاهره شد.

بر پایه این گزارش، السیسی در ریاض تنها با فرزندان ملک عبد الله دیدار کرد و این در حالی است که تنها به شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز و شاهزاده مقرن بن عبد العزیز اجازه داده می شود که با ملک عبد الله ملاقات کنند و میهمانان نیز تنها در سالن تشریفات سلطنتی بیمارستان با فرزندان ملک عبد الله دیدار می کنند.

به گفته این منابع، در عربستان در حال حاضر گفته می شود که پایان حیات ملک عبد الله نزدیک شده است و وی دیگر قادر به سخن گفتن با دیگران و ملاقات با مردم نیست و این در حالی است که برخی ها در سایت های اینترنتی از کُما رفتن ملک عبد الله و حتی مرگ[مغزی] او خبر داده و گفتند که علت غیبت ملک عبد الله از انظار عمومی نیز همین مسئله است.