به گزارش هافینگتون پست، راد دیلی و کامرون بی در مصاحبه با خبرنگاران با حالتی مغموم از آلودگی خود به ویروس اچ‌آی‌وی خبر دادند. دیلی 32 ساله می‌گوید برای شرکت‌های سازنده فیلم‌های پورن این یک تجارت صرف است و آنها فقط نگران سود خود هستند ونه سلامتی بازیگران.
کامرون بی بازیگر 29 ساله نیز در این مصاحبه ضمن گریه کردن مقابل خبرنگاران، از بیماری خود خبر داد.
به گزارش بی‌بی‌سی تابستان امسال چند بازیگر دیگر فیلم‌های پورنو هم حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شدند، به طوری که شرکت‌های بزرگ تهیه کننده این فیلم‌ها ناچار شدند چند پروژه خود را متوقف کنند.
در همین حال گزارش پژوهشگران آلمانی حاکی است تماشای پورنوگرافی با کوچک شدن قشر خاکستری مغز و تضعیف برخی ارتباطات مغزی همراه است.
یکی از فرضیه‌هایی که مؤسسه تکامل انسانی مکس پلانک و دانشکده روانپزشکی شریته آلمان به طور مشترک مطرح کردند، این است که مغز کسانی که بیشتر در معرض پورنوگرافی قرار می‌گرفتند، در مناطقی که «انگیزه» و سیستم پاداش را در کنترل دارد کوچکتر بود.
دکتر سیمونه کیون مدیر این گروه تحقیقاتی گفت: کسانی که زیاد پورن می‌بینند، به محرک‌های بسیار قوی‌تر جنسی نیاز دارند تا به لذت طبیعی برسند. این امر می‌تواند دلیل نارضایتی از زندگی جنسی در بسیاری از زوج‌ها باشد.
این در حالیست که در برخی کلینیک‌های درمان مشکلات جنسی، پورنوگرافی به عنوان ارتقاء دهنده زندگی جنسی توصیه می‌شود؛ اما پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که تماشای بیش از حد پورنوگرافی احتمالاً می‌تواند زندگی زوج‌ها را به مخاطره بیندازد.
سیمونه کیون توضیح می‌دهد: «میل به تکرار خود به خودی تماشای فیلم‌های پورن دقیقاً مشابه مکانیزم اعتیاد به مواد مخدر است. یعنی چون مصرف مواد مخدر، پس از مدتی، کارایی مغز در ایجاد حس لذت را کم می‌کند، فرد اعتیاد به محرک بیشتری پیدا می‌کند.
تحقیق دیگری که در ژورنال انجمن روانپزشکان آمریکا منتشر شده است به رابطه میان افزایش تماشای پورنوگرافی و افسردگی و روی آوردن به الکل اشاره می‌کند. در این تحقیق نیز تماشای زیاد پورنوگرافی به اعتیاد به مواد مخدر و الکل ربط داده شده است.