به گزارش پارس به نقل از فارس ، پایگاه آرژانتینی «بوئنوس آیرس هرالد» خبر داد که جسد «آلبرتو نیسمن» دادستان مسئول تحقیق درباره پرونده آمیا در منزلش پیدا شد.

پایگاه آرژانتینی «بوئنوس آیرس هرالد» خبر داد که جسد «آلبرتو نیسمن» دادستان مسئول تحقیق درباره پرونده آمیا در منزل شخصی وی پیدا شد. به گفته این پایگاه یک منبع از خودکشی وی خبر داده اما تاکنون این خبر تایید نشده است.

مرگ «آلبرتو نیسمن» در حالی صورت گرفت که وی اخیرا رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات آرژانتین را به تلاش برای سرپوش گذاشتن روی اتهامات شهروندان ایرانی در مسئله انفجار آمیا محکوم کرده بود.

روزنامه «صفحه 12» آرژانتین ضمن رد اتهامات این دادستان در بخشی از مطالب خود پیرامون شکایت وی از مقامات دولتی گزارش داده بود: «نیسمن» بیشتر از سیستم قضایی کشور خود، در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل و آمریکا و سفارت آنها بوده است.

برخی معتقدند اتهامات «آلبرتو نیسمن» به «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین در زمانی عنوان شده که در اکتبر 2015 انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار می‌شود و مخالفان فرناندز در پی تخریب چهره وی در طول سال جاری هستند تا بتوانند با چنین اتهاماتی حزب او را در انتخابات از صحنه خارج کنند.