به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، يك كاربر شبكه هاي اجتماعي نوشت:

پروژه ی اسلام هراسی این بار در دفتر نشریه 'شارلی ابدو' در پاریس!/ آیا یازده سپتامرهای دیگری در راه است؟

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که بعد از آلمان و اتریش نزدیک به 6 میلیون یا بیشتر مسلمان دارد و جالب تر انکه بزرگترین عامل جنگ علیه مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان است و نقش کنونی آن در جنگ با مبارزان در افریقا (و به‌تازگی در لیبی) پنهان نیست!!

اما چرا این حادثه ی تروریستی یا بهتر بگوییم پروژه ی اسلام هراسی این بار در فرانسه اتفاق افتاد!؟
در سال ۲۰۰۸ مجله شارلی هبدو کاریکاتورهایی از حضرت محمد را که قبل از آن در نشریه‌ای دانمارکی چاب شده بود، دوباره منتشر کرد و به دنبال جنجالی که به پا شد سردبیر وقت این هفته نامه در دادگاه از اتهام توهین به مسلمانان تبرئه شد!

جالب تر انکه گروهک تروریستی داعش بعد چاپ آن کاریکاتورها در این نشریه، هیچ گونه واکنشی از خود نشان ندادند×

بعد از آنکه این مجله اقدام به کشیدن کاریکاتورهای حضرت محمد ص کرد وباعث خشم مسلمانان جهان شد و بدون هیچ گونه مجازاتی تبرئه شد، سران اروپایی از جمله فرانسه که نقش مهمی در ایجاد داعش و حمایت آن در سوریه و عراق دارند، و موقعیت را برای تخریب چهره ی مسلمانان و دین اسلام مناسب دانسته اند و با کمک گروهک تروریستی داعش اقدام به ترساندن مردم اروپا و جهان کردند!
همه ی این اقدامات نشان از آن دارد که سران اتحادیه اروپا و آمریکا بخاطر ترس از رشد اسلام و گرویدن به دین اسلام و زیاد شدن جمیت مسلمانان (نه گروه های تکفیری زاییده سران اتحادیه ی اروپا و آمریکا) و به خاطر شکست و بی نتیجه ماندن در طرح اسلام آمریکایی به دنبال راهی برای نجات و منحرف کردن افکار عمومی و کند کردن سرعت گسترش اسلام است!

همانطور که داعش سرعت گیری بود برای بیداری اسلامی و وحدت جهان اسلام!

پیش بینی میشود که این بار هم برای جلوگیری و متهم کردن مسلمانان و نشان دادن چهره ی خشن و تروریستی از مسلمانان به مردم جهان این بار دست به اقدامی دیگر برای جلو بردن پروژه ی اسلام هراسی زده اند! همه ی این کارها (کاریکاتور، فیلم توهین به پیامبر اسلام، داعش و...) از قبل برنامه ریزی شده بود و مضحک است که فکر کنیم این اقدامات به طور اتفاقی بوجود آمده و ابزاری برای آنها شده است!

البته در آینده باید شاهد این اتفاقات در سایر دیگر کشورها باشیم و را نجات، هوشیاری جهان اسلام وعلمای اسلام برای گذر از این فتنه ها است و برای خنثی کردن پروژه های اسلام هراسی باید شاهد افشاگری گونه این اقدامات از سوی دنیای اسلام باشیم!

پ.ن:
در یکی از سایت‌های اصلی داعش با اشاره به خبر تیراندازی که به کشته‌شدن 12 نفر از جمله چهار کاریکاتوریست این نشریه انجامیده، آمده است: «الله اکبر؛ الله اکبر؛ خداوندا! وحشت را در دل‌های‌شان فرود آور و شرور آنها را از سر مسلمانان کم کن!»

daeshselfi