سال 1360 ؛ 17 دی ماه عطاء الله مهاجرانی نماینده وقت شیراز در مجلس شورای اسلام مقاله ای در روزنامه اطلاعات می نویسد در مذمت نهضت آزادی و فحش بالا و پائین این حزب قانونی در آن برهه [نهضت آزادی بعدها غیرقانونی شد] ... در روزنامه رسمی کشور شعار مرگ بر بازرگان را فریاد می زند و به نقل از مجید انصاری می نویسد اگر شعار مرگ بر بازرگان شعار توده ای ها و کمونیست ها است ایران 30 میلیون کمونیست و توده ای دارد [آن زمان جمعیت ایران تقریبا 30 میلیون بود] و در ادامه به درخواست رفراندوم بنی صدر رئیس جمهور معزول در اردیبهشت 60 اشاره می کند و این درخواست را نردبان منیت رئیس جمهور می خواند که نهضت آزادی این منیت را در مقاله ای که روزنامه میزان آن را منتشر کرده بود با عنوان «چه کسی باید برود؟» تئوریزه کرده است و ...

تاریخ چقدر زیبا است ...خدایا انسان ها تا چه اندازه تغییر می کنند، مهاجرانی دست دادن بازرگان با یک خانم را گناهی نابخشودنی توصیف می کند و خود سال ها بعد با زنان رنگارنگ ارتباط می گیرد و صد البته بنده مشکلی در این ارتباطات نمی بینم اگر ازدواج موقت صورت گرفته باشد ولی بعد این ازدواج های متعدد برای فرزندان متولد شده شناسنامه هم نمی گیرد و ...!

ahmadiankhalgh

عجب صبری خدا دارد !

دیکتاتورها لباس سرخ دهه 60 خود را از تن بیرون کرده و لباس سبز پوشیده اند و دیگران را به دیکتاتوری و عدم تحمل مخالف متهم می کنند !