به گزارش پارس به نقل از شهدای ایران؛ روز گذشته اورژانس بیمارستان تجریش پس از مراجعه یک جانباز ۷۵ درصد با توهین به وی و عدم انجام هر گونه رسیدگی به جانباز، با وی درگیر شده و سرانجام با وساطت مردم؛ جانباز به بیمارستان دیگری منتقل شد.

بنا بر این گزارش؛ جانباز «حمید رضا حق شناس» که جانباز ۷۵ درصد شیمایی و اعصاب و روان است، گفت: روز گذشته جهت هماهنگی برنامه های سفر به ایتالیا و پیگیری وضعیت درمانی خودم به سفارت این کشور مراجعه کردم و متأسفانه در همان جا مجدداً با مشکل تنفسی مواجه و با همکاری پلیس سفارت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدم.

جانباز حق شناس ادامه داد: در حالی که من به شدت سیاه و کبود شده و اصلا توانایی هیچ کاری را نداشتم و سعی می کردم خودم را با کپسول اکسیژن همراهم نجات دهم، هر چقدر به پرستاران اورژانس التماس کردم سراغم نیامده و هیچ رسیدگی ای نکردند و بعد از ۴۵ دقیقه انتظار و در حالی که امید دیگری نداشتم، یک پرستار بعد از التماس های مکرر من یک اکسیژن به من وصل کرد و رفت و نیروی خدماتی به دنبال او با من دست به یقه شد که چرا روی تخت دراز کشیدی ؟! سریعا تخت را تخلیه کنید که بیمار از آن استفاده کند!

وی گفت: بعد از برخورد این پرسنل اورژانس معترض شدم که من هم بیمارم و جانباز ۷۵ درصد هستم اما پرسنل بیمارستان با دست به یقه شدن با من که با اکسیژن نفس می کشیدم گفت: "جانباز کیلیویی چند؟!" و من را مجبور به ترک تخت کرد.

جانباز حق شناس گفت: درگیری این پرسنل بیمارستان با من ساعتی ادامه داشت و با وساطت نیروی انتظامی من را به حال خودم رها کردند.

این جانباز ۷۵ درصد پس از ساعتی ماندن در بیمارستان و عدم توجه هیچ کدام از پرسنل با همراهی مردم به یک بیمارستان دیگر منتقل شد.

جانباز حق شناس در خصوص موضوع روز گذشته در بیمارستان شهدای تجریش اظهار داشت، ما جانبازان تمام هستی خود را در راه دین و خدمت به وطن گذاشته ایم و حالا انتظار نداریم کسی به این راحتی در این کشور بگوید: جانباز کیلیویی چند؟!

حق شناس از نیروی انتظامی و بنیاد شهید درخواست کرد تا نسبت به موضوعات این چنینی و توهین هایی که به جانبازان صورت می پذیرد برخورد جدی داشته باشند.