عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تلاش برای تحقق كامل وحدت وفاداران به اصول انقلاب اسلامی ضرورت امروز سپهر سیاسی كشور است.

محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص دیدارهای این حزب با جریان مختلف اصولگرایی گفت: گام اول وحدت را باید در صداقت سیاسی میان همفکران و فاصله گرفتن از خود بزرگ بینی دانست.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در پی نشست های متعدد داخلی به این جمع بندی رسید که با تشکلهای مختلف اصولگرا دیدار نماید و از این رو در کنار تداوم حضور در جبهه پیروان خط امام و رهبری، با مسئولین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری دیدارهای متعددی را برگزار کرده است و درباره آینده تحولات سیاسی کشور به تعامل پرداخته است.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا این دیدارها مأموریت از سوی همفکران بوده است یا در داخل خود حزب جمع بندی شده است، خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی مستقل است و تصمیماتش را خود تصمیم سازی می نماید. هر چند برای انسجام وحدت اصولگرایان در مرحله اقدام با برخی چهره ها و تشکلها نیز همفکری هایی داشته باشد اما همواره تصمیم نهایی جهت افعال در شورای مرکزی حزب نهایی می گردد.