پايگاه خبري تحليلي «پارس»- یک عضو خانواده سلطنتی انگلیس متهم شده است که بارها از یک دختر که به سن قانونی نرسیده سوء استفاده جنسی کرده است.

andoreprans

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، این دختر آمریکایی که اکنون 30 سال دارد به دادگاهی در فلوریدا گفته است که در هفده سالگی توسط یک سرمایه‌دار آمریکایی به نام جفری اپشتاین به عنوان برده جنسی اجیر شده و مجبور شده سه بار با پرنس اندرو، شاهزاده انگلیسی رابطه جنسی برقرار کند.

بنا بر این دادخواست، این زن در زمانی که زیر سن قانونی بوده مجبور شده با پرنس اندرو در لندن، نیویورک و در یک جزیره شخصی تحت تملک اپشتاین در کارائیب رابطه جنسی برقرار کند.

سرمایه‌دار آمریکایی همچنین به وی گفته بود که «کاملا از اندرو تمکین کند.»

این دختر همچنین مدعی است که اپشتاین او را مجبور می‌کرده با «بسیاری از سایر افراد قدرتمند نظیر سیاستمداران سرشناس آمریکایی، مدیران اجرایی کسب و کارهای بزرگ، روسای جمهور خارجی و نیز یک نخست‌وزیر مشهور رابطه جنسی بر قرار کند.»

ویلیام اسپرینگ، تحلیل‌گر سیاسی روز شنبه (13 دی) به پرس تی‌وی گفت حاکمیت انگلیس مهارت فوق‌العاده‌ای در لاپوشانی ابعاد رسوایی دارد. وی البته افزود در مورد پرونده اندرو هیچگونه امکان لاپوشانی وجود ندارد.

اسپرینگ گفت: «اتهاماتی که علیه اندرو مطرح است، هرچند از سوی دربار رد شده است، به وضوح موجب هراس ملکه و پرنس فیلیپ خواهد بود. حاکمیت انگلیس به شدت در لاپوشانی رسوایی‌ها ماهرانه عمل می‌کند، اما درباره این پرونده هیچگونه لاپوشانی میسر نیست؛ زیرا کار به دادگاه کشیده است. این بدان معناست که مطبوعات انگلیس بدون هیچ ترسی می‌توانند به این موضوع بپردازند. در نتیجه فکر می‌کنم بهترین کاری که اندرو می‌تواند انجام دهد اینست که برای مدتی از انظار عموم دور بماند و واقعا لازم است دیگر از اینکه خود را نماینده انگلیس بداند صرفنظر کند. زیرا در غیر اینصورت، جرمش وی را رها نخواهد کرد.»

کاخ باکینگهام در حالی این اتهام را رد می‌کند که اندرو هم اکنون نیز به خاطر رفاقتش با اپشتاین که به جرم اغفال فرد زیر سن قانونی برای فحشا به 18 ماه زندان محکوم شده، مورد انتقاد قرار دارد.