به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی دامت توفیقاته

با توجه به فقدان روحانی دلسوز و خدمتگزار جناب حجة‌الاسلام آقای غیوری که سالهای متمادی در جمعیّت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات فراوان بودند، جنابعالی را که برخوردار از شایستگی و صلاحیت و احساس مسئولیت در قبال محرومیت‌های مادّی و فرهنگی هستید، بعنوان نماینده‌ی خود در آن جمعیّت منصوب می‌کنم.

جمعیت هلال احمر با اهداف والای بازآفرینی روحیه اعتماد به نفس و امید و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث طبیعی، و فراهم کردن وسایل آسایش برای تن‌های رنجور، فارغ از مرزبندی‌های جغرافیایی، دینی، قومی و نژادی تأسیس شده است و منطبق بر تعالیم و دستورهای دین مبین اسلام است.

با توجه به اهمیّت و ظرفیت‌های فراوان مادّی و معنوی این جمعیّت و با آگاهی از توانمندی‌ها و تعهد جنابعالی، انتظار می‌رود که با هدایت و نظارت بر امور، به تقویت و گسترش این تعالیم گرانبها و زندگی‌بخش در مجموعه‌ی اعضای وابسته به این جمعیّت، بویژه جوانان، و پیشی جُستن و همیاری کردن در کار نیک خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و سایر وظایف جمعیّت همّت گمارید.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی و همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران هلال احمر را در تحقق هر چه بیشتر اهداف آن مجموعه خواستارم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۴/ دی ماه/ ۱۳۹۳