میرحسین موسوی از داخل حصر پیام داده که برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و فقرا فسادهای عظیم ایجاد کردند. طرفداران موسوی هم تا ما از فتنه 88 سخن می‌گوییم، فی‌الفور پای فساد 3 هزار میلیاردی و بابک زنجانی و امثالهم را به میان می‌آوردند.
اولاً که شما در زمان فساد کرباسچی و فاضل خداداد و شهرام جزایری و کرسنت و استات اویل و امثالهم کجا بودید؟ ثانیاً اینکه فسادی رخ داده است، چه ربطی به گناه شما در سال 88 دارد؟! آیا چیزی از گناه شما کم می‌شود؟!
چون فسادی رخ داده است، باید فتنه 88 و تهمت زدن به نظام و اردوکشی و آشوب خیابانی و تخریب اموال عمومی و آتش زدن مسجد و اتوبوس‌ها و سطل‌های آشغال و حمله به پایگاه نظامی و شعار به نفع اسرائیل و پاره کردن تصویر امام و هتک حرمت عاشورا و حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها و سلطنت‌طلب‌ها و منافقین از شما و ... را نادیده گرفت و لاپوشانی کرد؟!
اصلاً احمدی‌نژاد فاسد و کشور غرق در فساد؛ این یعنی شما پسر پیغمبر هستید؟! فاسد گناه خودش را دارد و شما هم گناه خودتان را و هر دو هم مستحق محاکمه و مجازات هستید!
البته در روزهایی که حنای "تقلب" دیگر رنگی ندارد و از خاتمی و حجاریان گرفته تا اعضای ستاد موسوی در سال 88 مثل زنگنه و آخوندی و ربیعی و خیلی‌های دیگر "تقلب" را رد و فتنه 88 را محکوم کرده‌اند و حتی روحانی هم که وعده رفع حصر داده است، فتنه 88 را اشتباه و گناه و لکه سیاه می‌نامد، انتظاری غیر از این نباید داشت که سبزها از "تقلب" به "فساد" شیفت کرده و افکار عمومی را از اصل فتنه 88 منحرف کنند!