به گزارش پارس به نقل از نسیم، علی هوایی، نماینده این دانشجویان بسیجی معترض با بیان اینکه متاسفانه مسئولین استان تاکنون پاسخی به ما نداده‌اند و مسئولینی هم که وعده داده بودند، خلف وعده کرده‌اند، گفت: به کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند از محیط دانشگاه سوء استفاده کنند؛ اعلام می‌کنیم دانشگاه جای فتنه‌گران نیست و نخواهد بود. بار دیگر به همه اعضای شورای تأمین و مسئولین استان تذکر می‌دهیم که مطمئن باشید دانشجویان انقلابی اجازه ورود فتنه‌گران را به سالن‌های دانشگاه نخواهیم داد و این آخرین اتمام حجت امت حزب‌اللهی شیراز است.

این فعال بسیج دانشجویی گفت: به دوستان دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌کنیم آن کسانی که دیروز دانشجوی بسیجی خبرنگار را در سالن سینا و صدرا کتک زدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ مطمئن باشند برخورد قاطع قضایی با این عناصر و عوامل خود سر را دنبال می‌کنیم و تا اینان را به سزای عملشان نرسانیم، نخواهیم نشست.

در ادامه این تجمع، حجت‌الاسلام امین رصاف به نمایندگی از آیت‌الله ایمانی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و با بیان اینکه چیزی که شما را اینجا جمع کرده دل همه ما را به درد آورده است، گفت: نماینده مقام معظم رهبری در استان لحظه به لحظه مسائل امشب را دنبال می‌کنند و از شما تشکر کردند. در جلسه‌ای که استاندار را خواسته بودیم و فرمانده سپاه هم حاضر بود؛ ایشان گفتند دست فرزندان بسیجی خودم را می‌بوسم و به خاطر ارزشی که برای ولایت قائل هستید به شدت از شما و حرکت شما دفاع کردند.

دبیر شورای هم‌افزایی حوزه و دانشگاه گفت: ما هم این دغدغه را داریم و این انتقاد جدی را از مسئولین مختلفی داریم که در این رابطه باید تقصیر خودشان را بپذیرند. اگر یک بار دیگر از این اتفاقات رخ دهد قطعا برخورد بسیار سخت و سنگینی با تمامی عوامل خواهد شد. کسانی که دنبال طرفداری از اصحاب فتنه هستند؛ بدانند فتنه و فتنه‌گر برای جوانان و مردم مرده است و دنبال زنده‌کردنشان نباشند. شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) با تمام وجود از ولایت و خط ولایت دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام رصاف گفت: به برخی که تصور می‌کنند با فتنه و فتنه‌گر باید مدارا شود؛ باید بگوییم کسی که در جامعه اسلامی ایجاد فتنه کند قطعا مسیرش، مسیری است که آمریکا و دشمنان ما طراحی کرده‌اند. برخورد با فتنه‌گر را به عنوان یک فریضه بر خود واجب می‌دانیم و نمی‌گذاریم کسی خطوط قرمز ما که امروز یکی از آنها فتنه است را بشکند.