حسین طلا با بیان اینکه ما نه از تحریم می ترسیم و نه از تهدید زیرا ما هم فرزند عاشورا و هم فرزند رمضان هستیم، اظهار داشت: شهدا نشان دادند آنچه را که امروز انقلاب ما را سرپا نگهداشته این ایستادگی، آزادگی و مقاومت بود. خط سازش هیچ کشوری را به عزت نرسانده است. کشور ما هم اگر عزت و آبرویی دارد برای خط شهدا است.

به گزارش پارس ، حسین طلا نماینده مجلس در حاشیه یادواره شهدای جهادگر تهرانی در گفت و گو با نسیم، گفت: هفته بسیج، هفته مبارکی است. به نظر می رسد بسیج یک تفکر و یک جریان است که به تعبیر امام راحل اولین فردی که دفتر بسیج را امضا کرده حضرت علی (ع) است.
وی افزود: بسیج از کوچه های مدینه آغاز شده و امروز به عنوان یک ارث به دست ما رسیده است. بسیجی اصلا اهل محافظه کاری نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری بسیجی چیزی در دنیا ندارد. فقط یک کارت بسیجی دارد و آروزی او هم شهادت است و کارت او هم سند شهادتش است.
طلا ادامه داد: لذا یک بسیجی نه از تحریم و نه از تهدید نمی ترسد. اگر امروز شهدا در تاریخ کشور ما ماندگار شدند به این علت بود که آنها فقط از خدا می ترسیدند. آنها نه از مرگ و نه از قدرت های بزرگ می ترسیدند و نه از تهمت و افترا می ترسیدند و نه از آدمهای قلدر می ترسیدند.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امروز هم اگر ما استقلال، آرزو و شرفی داریم همه به دلیل رشادت ها و ایثارگری ها است. آنچیزی که امروز به عنوان استقلال به ما به ارث رسیده محصول ۲۳۰ هزار شهیدی است که موجب شده تا ما امروز سر خود را بالا بگیریم. باید از این میراث محافظت کنیم تا بتوانیم در آن دنیا پاسخگوی آنها باشیم.
وی تصریح کرد: آنچه که امروز قدرت های بزرگ بر سر ما از تحریم یا تهدید می آورند باید بدانند که هیچ کدام آنها بر سر ما اثر ندارد. ما نه از تحریم می ترسیم و نه از تهدید زیرا ما هم فرزند عاشورا و هم فرزند رمضان هستیم.
طلا اضافه کرد: شهدا نشان دادند آنچه را که امروز انقلاب ما را سرپا نگهداشته این ایستادگی، آزادگی و مقاومت بود. خط سازش هیچ کشوری را به عزت نرسانده است. کشور ما هم اگر عزت و آبرویی دارد برای خط شهدا است.
این نماینده مجلس در پایان گفت: امیدواریم آرزوی امام (ره) مبنی بر آماده سازی و زمینه سازی این انقلاب برای ظهور حضرت حجت (عج) را برآورده سازیم.