به گزارش پارس، عليرضا مرزبان در مورد برد مقابل تراكتور،موضوع جدايي عنايتي، احتمال جذب تيموريان و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

برد بزرگي مقابل تراكتور به دست آورديد،درست است؟

بله، خوشحاليم كه الان جزو ۴ تيم پاياني جام حذفي هستيم و اين اتفاق براي من،بازيكنان و مردم مشهد بسيار جالب و خوشحال كننده است.اين اتفاق مي تواند كار ما را در آينده آسان تر و روحيه مان را بيشتر كند.

در مورد بازي با نفت در نيمه نهايي چه صحبتي داري؟

ما در ليگ به نفت باخيتم كه آن بازي از لحاظ بازي جوانمردانه شرايط خاص خودش را داشت.تعداد زيادي از بازيكنان ما در ان مسابقه به دليل بازي خشونت آميز نفت تهران مصدوم شد و خطاهاي شديدي روي بازيكناني مثل زوران، اكبر صادقي و محمدرضايي صورت گرفت.اگر در آن بازي دوربين در ورزشگاه بود قطعا بازيكنان نفت محروم مي شدند.مهمترين شاخصه نفت بازي خشونت آميز است و ما به اين مسئله آگاهي كامل داريم.حتي با برخي از مربيان ليگ هم كه صحبت مي كردم نسبت به بازي خشونت آميز نفت معترض بودند.اميدوارم در اين بازي از يك داور با تجربه و مسلط استفاده شود.

در مورد احتمال معاوضه عنايتي و تيموريان صحبت كنيد.اين موضوع صحت دارد؟

بحث معاوضه نيست و من عادت ندارم راست نگويم.سيگنال هايي از استقلال براي جذب عنايتي فرستاده شد و يكي از مسئولان اين باشگاه براي مذاكره با رضا از من اجازه گرفت كه گفتم مشكلي وجود ندارد.من با رضا صحبت كردم و او گفت كه پديده را دوست دارد و فعلا هم حرفي از جدايي نزد.عنايتي جدا از كاپيتان،براي ما يك دوست و برادر است و من همه چيز را به او واگذار كردم.

يعني مخالف رفتن او نيستيد؟

هر تصميمي كه رضا بگيرد قبول مي كنم.اگر در پديده بماند قدمش روي چشم و اگر هم به استقلال برود چشمان ما گريان خواهد شد.او در مشهد يك بازيكن محبوب است و هيچ كس نسبت به جدايي او احساس منفي نخواهد داشت.عنايتي هر تصميمي بگيرد از او حمايت مي كنيم.

تيموريان را جذب مي كنيد؟

بايد ببينيم او رضايت نامه خواهد گرفت يا خير.ما پيشنهاد مالي مان را ارائه داديم و قرار است آندو جواب بدهد.