به گزارش پارس به نقل از کیهان، به گفته جمال خندان وکیل روزنامه آسمان، قاضی محمد کشکولی رئیس شعبه 79  دادگاه کیفری استان تهران دستور رفع توقیف این روزنامه را صادر کرد. این دستور در حالی صادر شد که هیئت منصفه مطبوعاتی، مدیر مسئول آسمان را مجرم تشخیص داده و اعلام کرده بود وی مستحق تخفیف در مجازات نیست. اما به گفته جمال خندان دادگاه مدیر مسئول روزنامه آسمان را صرفا به پرداخت 2 میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرده و حکم به انتشار مجدد این روزنامه که جزء‌ نشریات زنجیره‌ای محسوب می‌شود، داد. به عبارت دیگر ظاهرا هزینه توهین صریح به احکام قرآن حداکثر 2 میلیون تومان است!!
این روزنامه زنجیره‌ای که توسط تیم محمد قوچانی منتشر می‌شد، 29 بهمن ماه 92 به خاطر انتشار اظهارات موهن هرمیداس باوند توقیف شد. دادسرای عمومی و انقلاب تهران در آن زمان ضمن اعلام جرم علیه مدیر مسئول روزنامه آسمان (عباس بزرگمهر) دستور بازداشت وی را صادر کرد.

تیم گرداننده نشریات زنجیره‌ای و اجاره‌ای طی 16-17 سال گذشته ضمن ارتکاب جرایم متعدد ضد امنیتی، تشویش افکار عمومی و هتاکی علیه ارزش‌های اسلامی و انقلاب و نظام، با کمترین مجازات‌ها مواجه شده و حداکثر با تغییر لوگو و عنوان نشریات، روند خیانت‌آلود خود را پی گرفته‌اند. رهبر معظم انقلاب در سال 79 نسبت به فعالیت پایگاه مطبوعاتی دشمن هشدار دادند.