به گزارش پارس، هیئت عزاداری باغ گندم یزد، به‌دنبال قدردانی مقام معظم رهبری از عزاداری‌های این هیئت، پیامی را مبنی بر قدردانی و تشکر از معظم‌له ارسال کرد.
 
مقام معظم رهبری در پیامی به هیئت عزاداری باغ گندم یزد فرموده بودند: “برنامه شما را دیدم، خیلی خوب بود، هم به‌لحاظ سینه‌زنی، هم از لحاظ مداحی و هم از لحاظ دعاهایی که کردید”.
 
به‌دنبال این پیام، هیئت عزاداری باغ گندم در پیامی قدردانی خود را از توجه مقام معظم رهبری اعلام کرد.
 
در این پیام آمده است: جان‌نثاران حسینی و ارادتمندان ساحت مبارک آن قائد مکرم، اعضا و مسئولان “هیئت فدائیان ابوالفضل علیه السلام باغ گندم یزد” با قریب دو قرن قدمت فعالیت مستمر در عزاداری و سوگواری ماه محرم در قالب سینه‌زنی و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم السلام و تبلیغ و ترویج ارزش‌های آیین و فرهنگ عاشورایی، افتخار دارند که در دیار دارالعباده یزد، سهمی کوچک را در خدمت به جامعه اسلامی و استمرار و استقرار سنت سنیه سنواتی بزرگداشت ایام متبرک محرم الحرام به‌عهده بگیرند.
 
این پیام می‌افزاید: به‌ویژه در عصر مشعشع و پرفروغ پیروزی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان نهضت و رهروان راستین آن بوده و اخلاص عمل و صدق نیت و قصد خدمت را وجهه همت خود ساخته‌اند.
 
در ادامه پیام هیئت باغ گندم یزد چنین آمده است: اخیراً با کمال مسرت توأم با شرمساری خبر یافتیم که خدمت ناقابل و عزاداری بی‌ریای این هیئت مورد توجه و تفقد و اظهار لطف بی‌شائبه آن سلاله سادات و ولی امر مسلمین حفظه الله تعالی قرار گرفته است و طی یادداشتی از دفتر محترم آن مقام معظم از حسن اجرای مراسم سینه‌زنی و نوحه خوانی و مداحی و توسلات هیئت فدائیان ابوالفضل علیه السلام باغ گندم بر سبیل تحسین و تأیید یاد شده که از سویی موجب شکرگزاری به درگاه خداوند ولی التوفیق و از سوی دیگر باعث امتنان و اظهار تعظیم و تسلیم به آن مقام محترم شده است.
 
پیام هیئت باغ گندم چنین ادامه یافته است: بدین‌وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را به‌پاس این یادکرد که بی‌شک مبتنی بر حسن‌ظن و ذره‌پروری مقام عظمای ولایت به این خادمان ناقابل آستان حسینی و متوسلان به علمدار وفادار کربلاست عرضه می‌داریم و امیدواریم بتوانیم همواره ارادتمندانی وظیفه‌شناس به ساحت قدسی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و حامیانی صدیق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه سیادت حضرت‌عالی باشیم.