پايگاه خبري تحليلي «پارس»- دادگاه شارجه دو دانشجوی کویتی را که یکی از آنها از خاندان آل صباح است، به اتهام قتل هم‌کلاسی خود، به اعدام محکوم کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، دادگاه شارجه حکم اعدام دو دانشجوی کویتی که یکی از آنها از خاندان آل صباح خاندان حاکم در کویت است، صادر کرد. این دو دانشجو به قتل هم کلاسی خود متهم بودند که ماه فوریه گذشته در بیمارستان جان سپرد.

به نوشته روزنامه دی نشنال، این دو دانشجوی کویتی به اتهام قتل مبارک مشعل المبارک پس از سه روز شکنجه دادن وی، محکوم به اعدام شدند؛ المبارک در دانشگاه شارجه تحصیل می کرد.

هر دو متهم اعتراف کردند که المبارک را به بهانه اختلاف مالی و ایجاد مزاحمت برای یک دختر که از خویشاوندان یکی از متهمان بود، شکنجه داده اند.

پلیس نیز یک فایل ویدیویی ضبط شده در موبایل یکی از جنایتکاران پیدا کرد که نشان می دهد قربانی در معرض شکنجه قرار گرفته بود و مرگ وی نیز به سبب شکنجه بوده است. قربانی بر اثر شکنجه دچار خونریزی داخلی و شکستگی و سوختگی شده بود. خانواده قربانی نیز از قبول دیه مالی امتناع کردند و از دادگاه خواستند تا شدیدترین مجازات ها را برای جنایتکاران در نظر بگیرد.