به گزارش پارس؛ سید احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی موضوع اسیدپاشی اصفهان در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: این کمیته از صبح امروز اقدامات اولیه خود را برای تنظیم، تهیه و تدوین گزارش اولیه خانه ملت درباره اسیدپاشی در اصفهان را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون اطلاعات دستگاه‌های مختلف درباره این موضوع در حال جمع‌آوری است، افزود: فردا یا روز چهارشنبه هیأتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی بیشتر موضوع عازم اصفهان خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه پارلمان هفته آینده برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، نشست علنی ندارد، اما کمیته بررسی‌کننده موضوع اسیدپاشی در اصفهان هفته آتی نیز جلسات خود را برای تهیه گزارش اولیه پیرو مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: موردی که مایه تأسف است انتشار اخبار اغراق‌آمیز و انتقال نظرات خلاف واقع توسط یکی از خبرگزاری رسمی کشور است که سبب تشویش و تهییج افکار عمومی در مقطع زمانی مشخصی شده است که باید به موقع با این اقدام این خبرگزاری برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.