مدیر موسسه مطبوعاتی شما گفت: همگرایی اصولگرایان منجر به تقویت جبهه ولایت و انقلاب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، محمد مهدی اسلامی در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: نشست غدیر اصولگرایان نقطه عطفی در مسیر همگرایی دغدغه مندان انقلاب اسلامی بود و باید تداوم این راه را از سنگ اندازی رقبا مراقبت نمود.

وی افزود: برخی تلاش دارند واگرایی میان اصولگرایان را مدیریت کنند؛ فضاسازی روزهای اخیر برخی رسانه‌های اصلاح طلب که وحدت اصولگرایان را مانع فتح سنگر مجلس برای خود می‌دانند به خوبی نشان داد که اصولگرایان باید هوشمندی بیشتری در صیانت از ساز و کار وحدت نشان دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور پررنگ این حزب در نشست وحدت، خاطر نشان کرد: اصولگرایان باید در مسیر وحدت به قله نگاه کنند که اهداف ترسیم شده از سوی ولایت برای نظام است. باید مراقب هرگونه برتری جویی بود تا این همراهی برای دست یافتن به آرمانهایی همچون پیشرفت و عدالت قربانی منفعت طلبی برخی اشخاص نگردد.

اسلامی تصریح کرد: ساختاره و فرمول اصلی همگرایی تنازل از سلایق و پافشاری بر اصول است. یک ساز و کار حقوقی می‌تواند اندازه این تنازل را مشخص کند.

وی افزود: موضوع وحدت اصولگرایان مقدم بر انتخابات است و پرداختن زودهنگام به مباحث انتخاباتی موجب اخلال در وحدت می‌گردد. باید ابتدا با گفتگوهای متقابل و کاهش اختلاف سلایق به وحدت رسید و آن‌گاه ساز و کار مناسب تدوین فهرست انتخاباتی را تعیین کرد. ساز و کاری که به دور از وزن کشی و با محوریت جامعتین باشد.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما در پایان با تقدیر از تلاش حجت الاسلام تقوی در پدیداری موج همگرایی میان اصولگرایان، گفت: اخبار خوبی از هماهنگی حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح منتشر شده است که قطعا در تسریع روند وحدت اصولگرایان با محوریت روحانیت موثر است.