به گزارش پارس،ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی فارس با اشاره جنایات گروهک تروریستی داعش در کُوبانی و عدم واکنش جدی ائتلاف ضدداعش علیه این گروهک در کوبانی، اظهار داشت: ائتلاف ضدداعش یک کاریکاتور است و واقعیتی ندارد.
 
وی با بیان اینکه ائتلاف ضدداعش که توسط آمریکا و همپیمانانش درست شده، در واقع یک نماد کاریکاتوری است، افزود: به نظر می‌رسد آمریکا با تشکیل این ائتلاف به دنبال توطئه‌های جدید علیه کشورهای مسلمان است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: آنها می‌خواهند با این اقداماتشان مسلمانان را در غفلت نگه دارند تا گروهک تروریستی داعش بتواند پیشروی داشته باشد، چه طور ممکن است ائتلافی که 30 تا 40 کشور در آن حضور دارند نتوانند یک گروهک تروریستی را که کاملاً منطقه و نیروهایش مشخص است، ظرف یک هفته جمع کنند؟!
 
آقامحمدی بر همین اساس تأکید کرد: آنها در حال پرورش گروهک تروریستی داعش هستند تا سپر امنی برای رژیم صهیونیستی درست کنند تا کشورهای اسلامی درگیر شوند و آنها امنیتی داشته باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه مبارزه کردن ائتلاف ضدداعش نشان‌دهنده عدم وجود اراده‌ای برای مبارزه واقعی است، ائتلاف ضدداعش پوشالی است تا واقعیت.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930722001385#sthash.fgdqZxm3.dpuf