پايگاه خبري تحليلي «پارس»- خطوط هواپیمایی کویت با اعلام موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین برای اعزام کاروانهایی از این کشور به مقصد بیت المقدس، تاکید کرد که این سفرها به معنای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، "خلف المانع" مدیر دفتر شرکت خطوط هوایی کویت، در گفت و گو با نشریه کویتی "القبس" اظهار داشت: ورود به اراضی فلسطینی بدون ویزا و فقط با موافقت مقامات تشکیلات خودگردان خواهد بود و سفر به بیت المقدس از طریق پرواز درروزهای چهارشنبه به امان پایتخت اردن، و سپس صبح پنجشنبه از طریق زمینی و با اتوبوس های جدید و مجهز کولر به بیت المقدس انجام خواهد شد.

خلف المانع خاطرنشان کرد، مسافران در ادامه می توانند روز جمعه به مسجدالاقصی بروند و سپس به صورت زمینی برای خرید به رام الله سفر کنند و دوباره از طریق امان به کویت بازگردند.

وی تاکید کرد که این سفرها به معنای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست و این توافقنامه فقط با مقامات تشکیلات خودگردان و امان انجام شده و حتی هتلی که برای شهروندان کویتی در سفرشان به فلسطین در نظر گرفته شده متعلق به یک خانواده فلسطینی است.

وی در ادامه گفت: خطوط هوایی کویت درخواست علاقمندان به سفر به بیت المقدس را از روز دوشنبه می پذیرد و اولین سفر روز چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.

المانع همچنین اظهار داشت که از طرف فلسطینی خواسته شده است، با سفر کسانی که تابعیت کویتی ندارند و به "بدون" مشهورند، موافقت شود.