پايگاه خبري تحليلي «پارس»- نورهان زن 30 ساله تونسی در یک ماه دستکم با 100 جنگجوی داعشی به اجبار ارتباط نامشروع برقرار کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، مساله جهاد نکاح، بر خلاف تکذیب محافل دنیای عرب و به ویژه تونس که شهرت فراوانی در این زمینه به دست آورده است، بار دیگر پس از بازداشت یک زوج در مرز لیبی با تونس که در صدد بازگشت پنهانی از سوریه بودند، به موضوع داغ رسانه های عربی تبدیل شده است.

روزنامه المرصد اعتراف های  زن 30 ساله تونسی را نقل میکند که دو کودک دارد که یکی از آنها 2 ماهه است. وی به همراه همسرش به سوریه سفر کرد و در 27 روز دستکم با 100 تروریست ارتباط نامشروع  داشت.

این روزنامه به نقل از اعترافات نورهان می نویسد: وی به همراه همسرش از طریق لیبی به ترکیه و از آنجا به شهر اعزاز سوریه عزیمت می کند.

نورهان می گوید: در ابتدا همسرش را که مسئول پشتیبانی شهر تل رفعت و خدمات رسانی به  جنگجویان بود، کمک می کرده و همسرش نیز برای وی نام ام اسماء را انتخاب می کند. اما بعد همسرش ضمن موافقت با درخواست سرکردگان این گروه وی را که باردار بوده در خدمت این عناصر قرار می دهد.  

به گفته این زن، همسرش از ترس اینکه تروریست ها هردویشان را بکشند، با درخواست تروریست ها موافقت می کند و چاره ای جز پذیرفتن درخواست آنها نمی یابد.

نورهان می افزاید که  یک روز وی را به یک آپارتمانی در یک ساختمان مسکونی منتقل میکنند که 17 زن جهادگر نکاح دیگر از آلمان، مصر، تاجیکستان، چچن، مغرب، فرانسه و سوریه نیز در آنجا مشغول روابط نامشروع با تروریستها بودند و این مرکز توسط یک زن سومالیایی موسوم به ام شعیب اداره می شد.

وی می گوید روابط نامشروع با تروریست ها پیش از زخمی شدن همسرش در یکی از حملات به مدت یک ماه ادامه می یابد و پس از زخمی شدن وی برای درمان به ترکیه منتقل شده و آنها از طریق لیبی به تونس فرار می کنند که سرانجام در مرزها توسط نیروهای امنیتی تونس بازداشت می شوند.