پايگاه خبري تحليلي «پارس»- در حالي كه چند وقتي است تشكيلات «پايداري» موفق شده تا با كسب مجوز با عنوان «حزب» پايداري فعاليت نمايد اين گروه سياسي، درصدد است فعاليت هاي خود را گسترده تر نمايد.

 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، برخي وزرا و مديران دولت نهم و دهم  چندي است جلسات منظمي را در حوزه هاي انتخاباتي، سياسي و اقتصادي برگزار مي كنند. «حزب پايداري» چند وقتي است ارتباطاتي را برخي اعضاي اين جلسه برقرار كرده تا همكاري هاي مشتركي داشته باشند.
 
همچنين يكي از دفاتر «حزب پايداري» در حوالي خيابان مطهري- سهروردي، جلسات داخلي و رايزني با گروههاي ديگر برگزار مي كند.
 
يكي ديگر از دفاتر اين حزب سياسي در حوالي خيابان مفتح- طالقاني نيز به طور مشخص مختص جلسات استاني و انتخاباتي است.
 
حركت سنگيني عليه «حزب پايداري» در رسانه هاي اصلاح طلب مشاهده مي شود و درصددند تا اين حزب را در پيوند با احمدي نژاد و فرقه انحرافي نشان دهد كه آخرين مورد آن، خبري مبني بر ضيافت شام اعضاي پايداري و رييس جمهور سابق را منتشر ساختند كه سخنگوی اين حزب سياسي، ضیافت شام اعضای این تشکل سیاسی با احمدی‌نژاد را به کل تکذیب کرد و اظهار داشت: «این اخبار به‌منظور تخریب صورت گرفته و این خبر که منتشر شده صحت ندارد و مواضع و اصول پایداری بارها اعلام شده و خط قرمز پایداری نیز برای همگان مشخص است.»

«حزب پايداري»، نزديكترين گروه سياسي به آيت الله محمد تقي مصباح يزدي عضو مجلس خبرگان رهبري و رييس مووسسه امام خميني(ره) است.