به گزارش پارس به نقل از جام جم سید مصطفی میرشفیعی در مشهد مقدس با آیت الله مروارید از علمای خراسان رضوی و نماینده آیت الله العظمی سیستانی در مشهد مقدس، همچنین با حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات دیدار و گفت وگو کرد.

میرشفیعی در دیدار با حجت الاسلام پژمانفر با ابراز تأسف از رفتار بی ادبانه آمریکا و انگلیس در سطح روابط دیپلماتیک و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران حقوق و غرور ملت ایران را اولویت اول مذاکرات هسته ای دانست و گفت: تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا علیه ایران ناقض هر گونه توافق هسته ای است و همانطور که دستگاه دیپلماسی کشور نیز این تحریم ها را محکوم می کند، ما نیز آن را محکوم می کنیم چرا که این تحریم ها خلاف روند مذاکرات است.

مشاور رئیس جمهور در امور جوانان با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته ای از تلاش آنان برای دفاع از حقوق هسته ای مردم ایران تقدیر کرد و گفت: ایران با جدیت به اصول اصلی خود در مذاکرات پایبند است و امیدواریم که طرف های غربی هم کمی از خود حسن نیت نشان دهند.

در این دیدار حجت الاسلام پژمانفر نیز تیم مذاکره کننده هسته ای را در صورت رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی ایران، تیم قدرتمند، پربار و مثبتی ارزیابی کرد و گفت: با وجود همه جنایات غرب نسبت به مردم ایران ما دامی که ما مقاومت کنیم پیروز مذاکرات خواهیم شد.

وی افزود: بدون شک ملتی که علیرغم همه کارشکنی های آمریکا و انگلیس و جریانات استکباری، تا به امروز سربلند ایستاده است، دچار هیچ باختی نخواهد شد.