به گزارش پارس به نقل از تسنیم،  پس از تذکر حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قطع تریبون وی از سوی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و همچنین ترک جلسه علنی از سوی رسایی به این دلیل که نایب‌رئیس مجلس به وی گفت "مجلس جای عربده‌کشی نیست" ، جمعی از نمایندگان مجلس به جایگاه هیئت رئیسه رفتند.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، مهدی کوچک‌زاده، حسین نجابت، حسینعلی حاجی، جواد کریمی قدوسی، علی‌اصغر زارعی و عطاءالله سلطانی صبور از جمله نمایندگانی بودند که با حضور در جایگاه هیت رئیسه صحبت‌هایی را با حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد مطرح کردند.

پس از آن، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، طی سخنانی گفت: فرمایشات آقای رسایی بسیار خوب و به موقع بود و با اینکه تذکر وی مربوط به دستور جلسه نبود، اما اجازه دادم که این تذکر بیان شود. اما حقیر واژه‌ای گفتم که از آن پوزش می‌طلبم و اگر آن واژه لایق کسی باشد، لایق خودم بوده است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نیز برهمین اساس گفت: با اینکه بنده منتقد آقای روحانی و سیاست‌های خارجی ایشان هستم، اما اجازه نمی‌دهم به رئیس‌جمهور ما توهین شود و از ایشان تشکر می‌کنم بابت اینکه با مسئولین آمریکایی ملاقات نکرد.

وی افزود: ولی گله می‌کنم که چرا پاسخ کشور انگلیس را ندادند و در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در این باره صحبتی نکرد. همچنین از نخست‌وزیر انگلیس تشکر می‌کنم که اثبات کرد سگ زرد برادر شغال است.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: از وزیر امور خارجه کشورمان تشکر می‌کنم که دربرابر نحوه نشستن بی‌ادبانه نخست‌وزیر انگلیس واکنش نشان داد و وقتی دید کامرون پایش را روی پایش انداخته، ایشان هم پایش را روی پایش انداخت.