به گزارش پارس، سرهنگ سید علی بنائی فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) در گفتگو با تسنیم، در مورد جزئیات برنامه تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در تهران گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده پنجشنبه سوم مهرماه۹۳ همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد الائمه(ع) برگزار می‌شود. این شهید ۲۰ ساله سال ۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت ۹ صبح از مقابل مجلس قدیم واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز شده و به سمت میدان حر تا پادگان سید الشهدا(ع) ادامه دارد و در نهایت مراسم خاکسپاری شهید با حضور مسئولین و عموم مردم شهید پرور تهران در پادگان سید الشهدا(ع) برگزار می‌شود.

بنائی در ادامه با اشاره به مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گفت: مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت تهران برگزار می‌شود. این مراسم در روز چهارشنبه دوم مهرماه۹۳ ساعت ۱۷:۳۰ همزمان با برگزاری رزمایش دفاع مقدس و شبیه‌سازی عملیات رمضان که در بوستان ولایت برگزار می‌شود، برپا خواهد بود. مردم تهران در این مراسم همراه با مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پایان رزمایش دفاع مقدس در نمایشگاه دفاع مقدس ناحیه ابوذر با شهید وداع می‌کنند.