پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- ارتش لبنان 6 عضو گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره را که در درگیری‌های منطقه عرسال زخمی شده بودند، از بیمارستان صحرایی این منطقه به بیمارستان دولتی رفیق حریری شهر بیروت منتقل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«پارس»، تلویزیون "الجدید" اعلام کرد: نیروهای ارتش لبنان روز دوشنبه این هفته این شش عضو داعش و جبهه النصره را از بیمارستان صحرایی عرسال، با تدابیر امنیتی تحت الحفظ به بیمارستان "رفیق حریری" منتقل کردند تا بعداً مورد بازجویی قرار گیرند و افراد مسلح نتوانند برای رهایی آنان به بیمارستان صحرایی عرسال حمله کنند.

وضعیت دو تن از این تروریست های عضو داعش و جبهه النصره وخیم گزارش شده و یکی از آنها پای خود را از دست داده و دیگری از ناحیه شکم به شدت زخمی شده است.

اطلاعات موجود حاکیست، یکی از این شش تروریست بسیار خطرناک است و به دست داشتن در بمب گذاری خودروها متهم شده است. در میان این افراد، سه تبعه لبنانی به نام های حسام العکیلی، خالد العوض و احمد عزالدین و دو تبعه سوری و یک تبعه چچنی وجود دارند که در طبقه سوم بیمارستان رفیق حریری بستری هستند و چشم های آنها بسته شده و دست و پاهای آنها نیز به تخت بسته شده است.

برخی از پزشکان بیمارستان رفیق حریری از مداوای این شش تروریست به علت تروریست بودن آنها امتناع کرده اند.